۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

فرماندار اردستان خبر داد؛

پرداخت ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه مسکن کریمان اردستان

پرداخت ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه مسکن کریمان اردستان

اردستان-فرماندار اردستان گفت: برای پروژه ۲۲۰ واحدی مسکن کریمان در شهر اردستان ۴۴ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه مسکن کریمان اردستان اظهار داشت: پروژه ساخت مسکن کریمان در شهرستان اردستان در حال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عملیات اجرای این پروژه از پایان سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

وی افزود: بزرگ‌ترین طرح مسکن کریمان در سطح شهرستان مربوط به پروژه ۲۲۰ واحدی شهر اردستان است که متأسفانه به دلیل نبود کارگر وقفه‌ای ایجاد شد اما با پیگیری‌های انجام شده حدود ۴۰ روز است که عملیات ساخت مجدد آغاز شده است.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: پروژه شهر اردستان در مرحله عملیات بتن ریزی است که روزانه به طور متوسط یک سقف بتن ریزی می‌شود و امیدواریم مرحله سفت‌کاری و دیوار چینی شهر اردستان تا پایان سال به اتمام برسد.

احمدی‌طبا تصریح کرد: پروژه ۲۴ واحدی مسکن کریمان شهر مهاباد در مرحله نازک کاری و تأسیسات قرار گرفته و همچنین مرحله سفت‌کاری پروژه ۱۴ واحدی کمیته امداد در زواره نیز به پایان رسیده که وارد مراحل بعدی خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیات خاک‌برداری پروژه ۹۰ واحدی مسکن کریمان زواره انجام شده و این پروژه بالاخره با پیگیری‌های بسیار به صورت ویلایی خواهد بود همچنین در هفته جاری مناقصه انتخاب پیمانکار برگزار می‌شود.

فرماندار اردستان با اشاره پرداخت وام برای پروژه‌های کریمان زواره و مهاباد، یادآور شد: برای پروژه ۲۲۰ واحدی مسکن کریمان در شهر اردستان ۴۴ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات پرداخت خواهد شد که برای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان وام با بهره ۵ درصد خواهد بود.

کد خبر 5902596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha