۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

امام جمعه اردستان:

دشمنان قصد دلسرد کردن مردم از نیروی انتظامی را دارند

دشمنان قصد دلسرد کردن مردم از نیروی انتظامی را دارند

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: دشمنان قصد دلسرد کردن مردم از نیروی انتظامی را دارند چرا که نیروی انتظامی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند و سپر بلای مردم در برابر دشمنان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: کسب تقوای الهی و پرهیزکاری از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه انسان‌ها در دنیا قرار بگیرد چرا که سفر انسان‌ها به جهان آخرت قطعی است بنابراین تقوا بهترین توشه برای سفر آخرت است.

وی افزود: رهبر انقلاب در سخنرانی به مناسبت هفته وحدت از افراد پست و خواری که به قرآن کریم هتک حرمت می‌کنند به عنوان کسانی که به خودشان خدشه وارد می‌کنند یاد کرده است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: لازم است که اسرائیل از بین برود چرا که رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن در فلسطین و دیگر سرزمین‌ها قابل مشاهده است که امید می‌رود به زودی شاهد نابودی کامل این رژیم باشیم.

حجت الاسلام دهشیری بیان کرد: هفته نیروی انتظامی از روز سیزدهم مهر ماه با شعار شروع شده و در حقیقت برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه توسط فراجا انجام می‌شود که محدود به زمان و مکان خاصی نبوده و نیست و در همه زمان‌ها حضور دارند.

وی تصریح کرد: دشمنان قصد دلسرد کردن مردم از نیروی انتظامی را دارند چرا که نیروی انتظامی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند و سپر بلای مردم در برابر دشمنان هستند که همین موضوع هم موجب ناراحتی دشمنان شده است.

امام جمعه اردستان اضافه کرد: نیروی انتظامی در همه ایام و دوران از جمله همین چند ماهه اخیر شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده و راه شهادت و جانبازی برای این افراد میسر است چرا که در مقابل دشمنان و سارقان ایستادگی می‌کنند.

دهشیری یادآور شد: امنیت، عدالت و آسایش از جمله موارد مهم و مورد نیاز جامعه است که امنیت را نیروی انتظامی برقرار می‌سازد و تصور جامعه بدون امنیت سخت است چرا که هیچکس نمی‌تواند در جامعه بدون امنیت زندگی خوبی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: چهاردهم مهرماه روز دامپزشکی است که این افراد محافظان بهداشت تغزیه هستند همچنین بیستم مهر ماه روز کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده یعنی باید با تلاش و کوشش شاهد بی‌توجهی به مشکلات بلایای طبیعی نباشیم.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: کمیته بحران گوش به زنگ باشد و مسیر عبور باران‌های سیل آسا باز باشد تا موجب به بارآمدن خسارت نشود همچنین سازمان نظام مهندسی نظارت دقیق و میدانی بر ساخت و ساز و مقاومت ساختمان‌ها داشته باشد.

دهشیری یادآور شد: مطالبات مردمی که در نماز جمعه مطرح می‌شود برای برطرف شدن مشکلات است که خوشبختانه در خصوص استخر اردستان خبرهای خوشی به گوش می‌رسد و همچنین پروژه مسکن کریمان نیز شروع به کار کرده که امید می‌رود دیگر تعطیل نشده و مردم صاحب خانه شوند.

کد خبر 5904137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha