۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۸:۰۵

سرلشکر سلامی در پیامی خطاب به وزیر دفاع سوریه؛

عاملین جنایت تروریستی حمص تاوان سنگینی پرداخت خواهند کرد

عاملین جنایت تروریستی حمص تاوان سنگینی پرداخت خواهند کرد

فرمانده کل سپاه جنایت تروریستی حمله به جشن فارغ التحصیلان دانشگاه افسری ارتش سوریه در حمص را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به وزیر دفاع و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش سوریه با محکومیت شدید جنایت تروریستی حمله پهپادی به جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه افسری ارتش این کشور در استان حمص تاکید کرد: عاملین این جنایت و حامیان آن با پاسخ بزرگ و انتقام غافلگیر کننده مجاهدان مومن و رزمندگان مقاومت اسلامی مواجه و تاوان سنگینی پرداخت خواهند کرد.

سرلشکر سلامی در این پیام با تسلیت این فاجعه به دولت، ملت و نیروهای مسلح سوریه و طلب شفای عاجل مجروحان حادثه تصریح کرد: انتظار جامعه جهانی بر آن است که سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد به مسئولیت خود در قبال اشغالگران سرزمین سوریه و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم این کشور عمل کنند.

کد خبر 5904398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      1 0
      باید خیلی فوری وسنجیده منافع فرانسه که مدعی ازادی ودموکراسی دروغین میباشد را در سراسر جهان ضربه زده وبه سردمدارانش که یکی از مسببین اصلی این حادثه دردناک هستند تا بفهمند هزینه کشتار مردم چقدر سنگین میباشد. ودر لبنان وعراق وسوریه همزمان عملیاتهای موثر انجام شود. وتروریستها را امان نداده ونابود کرد.