مقاومت فلسطین خیلی زود وعده خود را عملی کرد؛

موشک‌باران تل‌آویو از سوی گردان‌های قسام+ فیلم و تصاویر

موشک‌باران تل‌آویو از سوی گردان‌های قسام+ فیلم و تصاویر

گردان‌های قسام، در واکنش به بمباران برج مسکونی «فلسطین» در نوار غزه، ۱۵۰ موشک را روانه تل‌آویو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، گردان‌های قسام اعلام کرد که در واکنش به بمباران و تخریب برج مسکونی «فلسطین» در نوار غزه ۱۵۰ موشک را به سوی تل‌آویو پرتاب کردند.

الجزیره گزارش داد که آژیرهای هشدار در تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی جنوب اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

موشک‌باران تل‌آویو از سوی گردان‌های قسام+ فیلم و تصاویر

همچنین منابع خبری تصاویری از آتش‌سوزی در تل‌آویو بر اثر اصابت موشک‌های مقاومت به اهداف صهیونیستی منتشر کردند. منابع عبری اعلام کردند که ۳ موشک مقاومت به برخی ساختمان‌ها در تل‌آویو برخورد کرده است و شاهدان عینی نیز از شنیدن صدای انفجارهای سنگین در قدس و تل‌آویو خبر دادند.

سما نیوز نیز گزارش داد که در نتیجه موشک‌باران تل‌آویو از سوی گردان‌های قسام، ۸ شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۳ تن از آنان وخیم است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که جلسه کابینه این رژیم به دلیل موشک‌باران تل‌آویو متوقف شده است.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام پیشتر در واکنش به بمباران برج «فلسطین» در مرکز غزه، وعده داده بود که تل‌آویو باید منتظر واکنش مقاومت که این منطقه را به لرزه در خواهد آورد باشد.

علاوه بر این گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) در دومین بیانیه خود اعلام کرد: نیروهای ما حمله خود را به برخی اهداف دشمن خارج از محیط پیرامونی نوار غزه از جمله «اوفاکیم»، «نتیفوت» و «مشمار هنیگف» گسترش دادند و در حال حاضر در «بئیری» و «سدیروت» به شدت با اشغالگران درگیر هستند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که گستره درگیری‌ها به قدس و نواحی پیرامونی آن نیز رسیده و فلسطینیان در وادی الجوز، شهرک بیت اجزا و حومه ایست بازرسی الجیب با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

بر اثر اقدام شجاعانه مبارزان مقاومت و اجرای عملیات طوفان الاقصی بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین و نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و بیش از ۱۱۰۰ صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند که حال ۱۰۰ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. همچنین برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که تا این لحظه ۱۶۳ اسرائیلی در نبرد طوفان الاقصی به اسارت مقاومت فلسطین درآمدند.

همچنین از ظهر امروز شنبه تاکنون در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۹۸ فلسطینی شهید و ۱۶۱۰ نفر دیگر زخمی شدند. نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از ظهر امروز تاکنون چندین بار مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرد.

کد خبر 5905367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha