تقلای ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه شهرک‌های نزدیک غزه

تقلای ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه شهرک‌های نزدیک غزه

تقلای ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه شهرک‌های نزدیک غزه و هشدار نسبت به احتمال وقوع عملیات در سراسر اراضی اشغالی از جدیدترین اخبار مربوط به تحولات میدانی فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد دارد صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های اطراف نوار غزه را طی ۲۴ ساعت از این منطقه خارج کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک‌های اطراف نوار غزه در شرایط خطرناکی به سر می‌برند و مسئولان این رژیم برای تخلیه این شهرک‌ها تلاش می‌کنند.

همچنین گزارش‌های رسانه‌ای از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در تعدادی از شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه حکایت دارد.

رسانه‌های عبری زبان به نقل از رئیس پلیس رژیم صهیونیستی گزارش دادند که احتمال وقوع عملیات در سراسر اراضی اشغالی وجود دارد.

یکی از مسئولان پلیس این رژیم نیز اعلام کرد که تعدادی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی ناپدید شده اند و سرنوشت آنها مبهم است.

از سوی دیگر شبکه رادیویی کان گزارش داد که هزینه‌ای که هر روز از آغاز جنگ بر روی دست مقامات رژیم صهیونیستی می‌گذارد ۴ میلیارد شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول صهیونیست گزارش داد: ما شاهد یک شکست اطلاعاتی خطرناک هستیم و بررسی‌ها بیانگر ادامه یافتن جنگ طی هفته‌های آتی است.

کد خبر 5905802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha