۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس نزدیک است

نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس نزدیک است

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به منویان مقام معظم رهبری مبنی بر افول رژیم اشغالگر قدس، گفت: نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس با ایستادگی مردم فلسطین نزدیک است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی شامگاه یکشنبه در تجمع مردمی طوفان الاقصی که در میدان غدیر شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز مردم انقلابی و شهیدپرور کرمانشاه در تجمع مردمی حمایت و همبستگی فلسطین شرکت کرده‌اند تا پایان رژیم جعلی اسرائیل و آزادی قدس شریف را جشن بگیرند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی را داشتند و به اذن خداوند و مجاهدت رزمندگان اسلام تحقق این وعده نزدیک است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم فلسطین با صبر و استقامت در برابر ظلم و اشغالگری اسرائیل ایستادند و امروز جبهه مقاومت با آمادگی و اقتدار کامل بیش از هر زمان دیگری آماده مبارزه و نابودی اسرائیل هستند.

احمدی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی آرزوی نابودی اسرائیل را داشت، گفت: قطعاً مجاهدت‌های شهید سردار سلیمانی و سربازان سپاه قدس و رزمندگان حزب الله در زوال و نابودی اسرائیل تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی برای رزمندگان جبهه مقاومت به یک الگو تبدیل شده و خون پاک این شهید بزرگوار عاملی برای شکست این رژیم جعلی خواهد شد زیرا دشمن از شنیدن نام شهید سلیمانی نیز واهمه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: کرمانشاه که از دیرباز دروازه کربلا بوده و انشاالله به بیت المقدس متصل خواهد شد و رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این سخن خیلی سریع‌تر تحقق خواهد یافت.

احمدی خاطر نشان کرد: امروز خانواده‌های کرمانشاهی با فرزندان خود در مراسم حاضر شدند و قطعاً تربیت نسلی انقلابی و مبارز با اسرائیل آینده روشنی را نوید می‌دهد و ظهور حضرت ولیعصر (عج) به فضل الهی نزدیک است.

کد خبر 5906396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha