۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۷

تا دهم آبان‌ماه؛

مهلت شرکت در دوره «تربیت مربی جلسه خانگی قرآن» تمدید شد

مهلت شرکت در دوره «تربیت مربی جلسه خانگی قرآن» تمدید شد

مهلت شرکت در دوره عمومی «تربیت مربی جلسه خانگی قرآن» که از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم برگزار می‌شود تا دهم آبان‌ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت شرکت در دوره عمومی «تربیت مربی جلسه خانگی قرآن» که از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه از مراکز زیرمجموعه جامعه قرآنی عصر، برگزار می‌شود برای آخرین بار تا دهم آبان‌ماه تمدید شد.

این دوره دومین نوبت از طرح «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» است که با ۳۰۰ دقیقه آموزش تصویری در ۳۳ جلسه ویژه مربیان جلسات خانگی قرآن و داوطلبان تشکیل جلسات در خانه و مسجد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان در این دوره با کم و کیف و چگونگی برگزاری یک جلسه خانگی موفق و تأثیرگذار قرآنی آشنا خواهند شد و احکام نشستن در محضر قرآن، حمل و تلاوت آیات و همچنین شیوه‌های ارتباط‌گیری خصوصاً با جوانان و نوجوانان در جلسات خانگی قرآن آموزش داده می‌شود.

دوره عمومی «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» با تدریس اساتیدی از جمله حجج اسلام سیدمصطفی حسینی، صاحب‌هنر، مجتبی شغلی، امین شغلی، سیدشمس‌الدین موسی‌کاظم، نبی‌الله بیاتی و همچنین مهدی فروغی، روح‌الله آقایی و سیدحامد موسوی برپا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره به نشانی https://survey.porsline.ir/s/CuZF۸۷F مراجعه کنند.

به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها، مدرک معتبر در دوره «تربیت مربی جلسه خانگی قرآن» از سوی جامعه قرآنی عصر اعطا می‌شود.

مهلت شرکت در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن»تمدید شد

کد خبر 5906605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha