چند مبارز لبنانی وارد اراضی اشغالی شدند/درگیری در نقاط مرزی+ فیلم

چند مبارز لبنانی وارد اراضی اشغالی شدند/درگیری در نقاط مرزی+ فیلم

منابع عبری از عبور چند مبارز لبنانی از مرز میان لبنان و اراضی اشغالی و نفوذ آنان به این اراضی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، چند مبارز لبنانی به اراضی اشغالی نفوذ کردند و با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چند فرد مسلح از لبنان وارد اراضی اشغالی شده‌اند و تعداد زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی این منطقه شتافته‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس نفوذ افراد مسلح از شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه الجلیل واقع در نزدیکی مرز میان اراضی اشغالی و لبنان خواست که در محل اقامت خود بمانند.

ویدئویی از این درگیری‌ها در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده که از بمباران توپخانه و تیراندازی در نزدیکی شهرک الضهیره واقع در بخش غربی مرزهای جنوب لبنان حکایت دارد.

الجزیره نیز با گزارش این خبر اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بالگردهای خود را برای مقابله با این مبارزان فراخوانده است و این بالگردها در منطقه درگیری به رهانمودن بالن‌های حرارتی اقدام کرده‌اند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد این مبارزان که با منفجرنمودن موانع مرزی توانسته‌اند وارد اراضی اشغالی شوند ۵ نفر است و مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از درگیری با این مبارزان، آنان را به شهادت رسانده است.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «مروحین» واقع در مرزهای جنوب لبنان را بمباران کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ خمپاره از سوی اراضی لبنان به سمت اراضی اشغالی پرتاب شده و در نتیجه آن آژیرهای هشدار در منطقه اشغالی الجلیل به صدا در آمده است.

کد خبر 5907153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha