استفاده وحشتناک صهیونیست‌ها از بمب و موشک/ پرتاب ۴۴۰۰ موشک از غزه

استفاده وحشتناک صهیونیست‌ها از بمب و موشک/ پرتاب ۴۴۰۰ موشک از غزه

منابع عبری اذعان کردند که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون، ۴۴۰۰ فروند موشک و راکت از نوار غزه به سوی اراضی اشغالی پرتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم اعلام کرد که از ابتدای جنگ تا این لحظه ۴۴۰۰ موشک و راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

در عین حال کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که مقادیر بمب و مواد منفجره‌ای که بر سر محله الشجاعیه غزه در ساعات گذشته فرو ریخته شد، ۴ برابر بیشتر از بمب‌هایی است که در سال ۲۰۰۶ در مجموع علیه ضاحیه جنوبی بیروت طی ۳۳ روز استفاده شد.

در تحولی دیگر، منابع عبری زبان اذعان کردند که ۷ نفر از نیروهای یگان «یمام» که یگان ویژه ترور ارتش رژیم صهیونیستی است، در عملیات طوفان الاقصی کشته شده‌اند.

صهیونیست‌ها تلاش دارند در جریان عملیات طوفان الاقصی ضمن سانسور اخبار جنگ از انتشار آمار واقعی کشته شدگان نظامی خود جلوگیری کنند.

کد خبر 5907055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 0
      خلاصه خانه خراب شدن رفت.چند سال بود چند تا جوان چند تا کلوخ پرت میکردن برای اسراییلی ها اونا هم میزاشت دنبالشان.باهم حال میکردن ولی الان خانه خراب شدن مقصر خودشانن با دم شیر نمیشه بازی کزد.اینه بدانید.