۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰

رئیس هیئت فوتبال اردبیل:

تیم فوتبال آینده‌سازان اردبیل متعلق به استان و شهر اردبیل است

تیم فوتبال آینده‌سازان اردبیل متعلق به استان و شهر اردبیل است

اردبیل- رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم فوتبال آینده‌سازان اردبیل متعلق به استان و شهر اردبیل بوده و هر افتخاری که به دست بیاورد، برای شادی جوانان است.

صمد نوتاش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اعلام اینکه پس از سال‌ها انتظار اردبیل در لیگ دسته ۲ کشور حضور خواهد داشت، اظهار کرد: هفته اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از روز ۱۶ مهرماه شروع شده و تیم فوتبال آینده‌سازان اردبیل در هفته اول امروز از ساعت ۱۵ میزبان چوکای تالش در ورزشگاه تختی اردبیل خواهد بود.

وی به آمادگی باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل به میزبانی از چوکای تالش در اردبیل اشاره کرد و گفت: برای برگزاری مسابقات و میزبانی شایسته از تیم‌ها در اردبیل نیاز به همدلی، هماهنگی و اتحاد است که امیدواریم این موضوع در بین باشگاه، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اردبیل از اول مسابقات تا پایان فصل ساری و جاری شود.

رئیس هیئت فوتبال اردبیل تصریح کرد: این تیم و این باشگاه متعلق به استان و شهر اردبیل، جوانان و نوجوانان این استان بوده و هر افتخاری که به دست بیاید برای شادی و نشاط جوانان است.

نوتاش افزود: برای تزریق و لذت بردن جوانان و نوجوانان از ورزش و دور از هنجارهای جامعه، باید در کنار هم و با همدلی فرصت‌های خوب را رقم بزنیم تا بتوانیم جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های اجتماعی و هنجارهای موجود با ورزش و ایجاد شور و نشاط دور نگه داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم بازی‌های این تیم با حمایت و همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل به طور زنده از شبکه سبلان پخش شود تا علاقه‌مندان و ورزش‌دوستان اردبیلی بتوانند به تماشای این بازی نشسته و به عنوان هوادار، این تیم را همراهی کنند.

رئیس هیئت فوتبال اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با همراهی پیشکسوتان، مربیان، فوتبالیست‌ها و دلسوزان این رشته، این تیم بتواند حضوری قدرتمند در مسابقات کشوری داشته باشد.

کد خبر 5907227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha