۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان:

اکوسیستم نوآوری زنجان نیازمند ارتقا است

اکوسیستم نوآوری زنجان نیازمند ارتقا است

زنجان-معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان تأکید کرد: اکوسیستم نوآوری باید ارتقا پیدا کند و در این حوزه جهش داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شهامی، روز چهارشنبه در نشست خبری رویداد زیتون اظهار کرد: یکی از وظایف مهم دولت حمایت از تولید علم و نوآوری است تا ثمرات این فعالیت‌های علمی در جامعه به منصه ظهور برسد.

وی مجهز شدن به ابزار علم و فناوری را یکی از مولفه‌های قدرت در هر کشوری دانست و گفت: از این رو پیاده کردن علم در عرصه عمومی کشور بسیار مهم است و باید در بخش‌های مولد نیز از این دستاوردها بهره ببریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه هاب صادرات محصولات کشاورزی یکی از ظرفیت‌ها در استان محسوب می‌شود، عنوان کرد: بهترین راهکار برای به نتیجه رسیدن علم برگزاری این نوع رویدادها است؛ چراکه که به شناسایی نقاط قوت و ضعف و ایجاد انگیزه در افراد کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی شاخص‌های پارک‌داری با حضور وزیر کشور بررسی شد و استان زنجان در برخی از آن‌ها اول بود، تصریح کرد: با این حال رویکرد این است که نباید به دلیل اول بودن از پیشرفت کاهل شویم، بنابراین هیچ رتبه برتری برای ما کافی نیست و همیشه باید بیشتر تلاش کنیم.

شهامی ادامه داد: معتقدیم اکوسیستم نوآوری باید ارتقا پیدا کند و در این حوزه جهش داشته باشیم و شبانه روزی تلاش کنیم و حضور و حمایت ما موجب رشد بیشتر و نجات اکوسیستم خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایده پارک، نوآوری برای سال‌های گذشته است، خاطرنشان کرد: با این حال تلاش ما این است که از چنین مجموعه خصوصی که در استان شکل گرفته حمایت کنیم تا اکوسیستم را جهش دهد.

کد خبر 5909170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha