۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

مردم کردستان با اتحاد و همبستگی خود دشمنان را مایوس کردند

مردم کردستان با اتحاد و همبستگی خود دشمنان را مایوس کردند

سنندج_ معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: مردم استان کردستان با اتحاد و همبستگی خود در اجرای برنامه های دینی و مذهبی دشمنان را ناکام و مایوس کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد اربعین کردستان به اهمیت موضوع اربعین اشاره کرد و اظهار کرد: اهمیت موضوع اربعین بر هیچ کسی پوشیده نیست و بزرگترین راهپیمایی سیاسی عقیدتی اسلام است که اجرا شد.
وی افزود: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اهمیت بسیار زیادی دارد و این مهم مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیسم و اسرائیل غاصب باشد که در آینده‌ای نزدیک فلسطین آزاد شود.

وی تصریح کرد: با اتفاقاتی که در جبهه اسلام می‌شنویم و می‌بینیم این اتفاق قریب الوقوع است.

رمضانی به اهمیت خدمت به زوار حسینی اشاره کرد و بیان داشت: اینجا جمع شدیم برای خدمت به ساحت امام حسین (ع) و همه ما باید مشرف به این خدمت باشیم و شیعه و سنی مسئول و غیرمسئول هم نداریم همه باید در این راستا خدمت کنند و این در قاموس خدمت نوشته شده است.

وی تاکید کرد: در اربعین گذشته و سال جاری شاهد فداکاری‌ها و ایثار بسیاری از خادمین در داخل مرز و خارج مرز بودیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: زحمات زیادی از سوی اعضای ستاد و کمیته‌های اربعین کشیده شد و همت دسته جمعی موجب شد گلی به نام خدمت به امام حسین در استان کردستان کاشته شود.

وی با تاکید بر اینکه: دشمن هر روز دنبال توطئه افکنی است عنوان کرد: حضور پرشور و آگاهانه مردم کردستان در تمامی ایام مذهبی و به ویژه هفته وحدت خط بطلانی بر تمام توطئه دشمنان کشید و مصداق عینی پیدا شد که استان کردستان استانی با فرهنگ و فرهنگی است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به حق استان کردستان را یک استان فرهنگی دانستند و مردم مریوان نیز خدمات زیادی به زوار حسینی داشتند و کریمانه و بزرگوارانه به خادمین امام حسین خدمت کردند.

رمضانی با بیان اینکه مراسم ایام وحدت در استان با شکوه برگزار شد بیان داشت: امید داریم که این برنامه‌ها هر سال ارتقا یافته تر از سال قبل برگزار شود.

وی ادامه داد: خدمت در این ساحت مقدس برکت می‌رساند که یکی از آن بحث‌های اقتصادی و کنترل امنیتی استان است دشمن تلاش کرد و تمرکز داشت تا امنیت استان را بر هم بزند و در کنار این امنیت کشور هم بر هم بخورد اما در راه رسیدن به این هدف شوم خود ناکام ماند.

وی اضافه کرد: در مواجه جبهه اسلامی با دنیای استکبار هر قدم و قلم ما که منجر به موفقیت جبهه اسلام شود دشمنان را ناکام می‌کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان به برکات مهم مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اگر اربعین نبود زمین ۲۵ هکتاری باشماق به راحتی تملک نمی‌شد و چند سال است که درگیر این موضوع هستیم و به برکت اربعین این اتفاق افتاد.

رمضانی اعلام کرد: در حوزه حمل و نقل گرچه ایراداتی بود اما باید پیشنهادات برای سال‌های آتی لحاظ شود و نقشه راه اربعین و اعتبارات لازم لحاظ شود.

کد خبر 5909809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha