۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۰

امام جمعه اردبیل:

نعمت امنیت را مرهون مجاهدت نیروهای اطلاعاتی هستیم

نعمت امنیت را مرهون مجاهدت نیروهای اطلاعاتی هستیم

اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ملت ایران امروز کنار سفره با برکت امنیت نشستند که با مجاهدت نیروهای اطلاعاتی به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی شامگاه پنجشنبه در دیدار با وزیر اطلاعات در اردبیل اظهار کرد: با هوشیاری و تیزبینی نیروهای زحمتکش اطلاعات ما شاهد برقراری امنیت پایدار در کشور به ویژه در استان‌های مرزی نظیر اردبیل هستیم که جا دارد این مجاهدت‌های خاموشی پاس داشته شود.

وی تصریح کرد: ملت ایران قدر این امنیت بی‌نظیر را می‌دانند چرا که اصلی‌ترین عنصر پیشرفت و توسعه در جوامع، تأمین امنیت و پایداری این امر در مسیر پیشرفت و توسعه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اشرافیت وزارت اطلاعات و قدرت بی‌نظیر نیروهای مخلص و فداکار امنیتی را در ارتقای وضعیت ثبات کشور بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: انتظار می‌رود وزارت اطلاعات در بحث فساد اداری و دست بردن به بیت‌المال با جدیت و تلاش مضاعف ورود پیدا کرده و اجازه ندهد تا عده‌ای آبرو و حیثیت کشور را مخدوش کنند.

عاملی افزود: ما امروز در کشور برای پایداری ثبات و امنیت به همراهی و مشارکت آحاد مردم و حضور آنها در صحنه‌های مختلف نیاز داریم که قطعاً در این باب حرکت‌ها و اقدامات مؤثری نیز انجام می‌شود.

وی اصلی‌ترین نیاز امروز کشور را در کنار تأمین امنیت پایدار، ایجاد رفاه و آسایش مردم و حفظ عزت و عظمت این ملت در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی عنوان کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران قدرت بی‌نظیر خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته و امروز در عرصه تولید علم و دستیابی به فناوری‌های جدید کشور ما سرآمد است.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی به نفع امت اسلامی و در مسیر همگرایی بیشتر خواهد بود.

کد خبر 5910097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha