راهپیمایی بزرگ در صعده یمن در حمایت از غزه+فیلم

راهپیمایی بزرگ در صعده یمن در حمایت از غزه+فیلم

صبح امروز جمعه در صعده یمن، راهپیمایی گسترده در حمایت از مقاومت فلسطین و در تقویت پایداری غزه علیه دشمن وحشی صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صبح امروز جمعه در صعده یمن، راهپیمایی گسترده در حمایت از مقاومت فلسطین و در تقویت پایداری غزه علیه دشمن وحشی صهیونیستی برگزار شد.

شرکت کنندگان پرچم‌های یمن و فلسطین را حمل کردند و شعارهایی علیه دشمن صهیونیست و ارتکاب جنایات از سوی این رژیم سر دادند.

آنها حمایت خود را از مقاومت غزه اعلام کردند.

راهپیمایی کنندگان شعارهایی مانند؛ در اوج آمادگی ما حامی شماییم، آمریکا دشمن بزرگ، آمریکا شیطان است، ای اشغالگر بیرون برو، از صعده تا غزه اهل وفاداری و عزت، هرکه در قبال جنایات سکوت کند، مسلمان نیست، یمن حامی طوفان الاقصی، لبیک یا مسجدالاقصی سر دادند.

همچنین راهپیمایی کنندگان سازش رژیم‌های سازشکار با دشمن را محکوم کردند و بر آمادگی ملت یمن برای مشارکت در نبرد آزادی فلسطین و مقدسات اسلامی تاکید کردند.

در بیانیه این راهپیمایی هم ضمن حمایت قوی از عملیات طوفان الاقصی بر ایستادگی ملت یمن در کنار ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت و مقدسات در فلسطین و حضور فعال و اعزام صدها مبارز در راه دفاع از فلسطین و مقدسات اسلامی تاکید شد.

راهپیمایی کنندگان از همه گزینه‌های عبدالملک الحوثی حمایت کردند و آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی را حامی اصلی رژیم صهیونیستی دانستند.

همچنین در بیانیه راهپیمایی کنندگان آمده است که مظلومیت ملت فلسطین پوشالی بودن ادعاهای آمریکا درباره حقوق بشر و زن، کودک و حق تعیین سرنوشت ملت‌ها را آشکار کرد.

راهپیمایی کنندگان در بیانیه خود مواضع رژیم‌های عربی سازشکار را محکوم کردند و تنها گزینه را رویارویی با دشمن صهیونیست و حامیان آن و در رأس آن آمریکا دانستند.

کد خبر 5910285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha