۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

تجمع نمازگزاران زنجانی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

تجمع نمازگزاران زنجانی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

زنجان-نمازگزاران زنجانی ظهر امروز بعد از برپایی و اقامه نماز جمعه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم نقاط مختلف استان زنجان امروز همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با برپایی راهپیمایی انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند و خواستار بسیج امت های مسلمان برعلیه این رژیم غاصب شدند.

مردم همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی، بعد از اقامه نماز جمعه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تجمع اعتراضی برگزار و با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، جنایات رژیم صهیونیستی در طول ۷۵ سال گذشته به ویژه روزهای اخیر علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

مردم همیشه در صحنه زنجان که در ادوار گذشته نیز با برگزاری تجمعات اعتراضی، حمایت خود را بارها از مردم مظلوم فلسطین و سایر کشورهای مسلمان اعلام کرده‌اند، بعد از برپایی نماز جمعه امروز نیز از محل مصلی خاتم‌الانبیا تا میدان رسل با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

نمازگزاران زنجانی امروز علاوه بر شعار «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از جنایات اخیر رژیم کودک‌کش اسرائیل با سر دادن شعارهایی چون «این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست»، «مرگ بر رژیم کودک‌کش»، «جنایات اسرائیل، جنایت آمریکاست» و … اعلام کردند.

مردم زنجان امروز یک بار دیگر با تجمع اعتراضی خود به معنای واقعی کلمه، حمایت خود را به عنوان یک وظیفه انسانی از مردم مظلوم و به خاک و خون کشیده شده غزه اعلام کرده و در مقابل کشورهایی که خوی وحشی‌گیری اسرائیل را علیه مردم مظلوم فلسطین نادیده می‌گیرند، اعلام برائت کردند.

بدون شک سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر در برابر اقداماتی که رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم غزه انجام می‌دهد، حاکی از آن است که این نوع حقوق بشر از سوی کشورهای به اصطلاح مترقی، زنگ خطری مهیب برای سایر کشورها به ویژه کشورهای مظلوم و بی‌دفاعی چون فلسطین است.

وقتی نیم‌نگاهی به پلاکاردهایی که نمازگزاران زنجانی با مضمون «اسرائیل نابود باید گردد» در دست داشتند، می‌اندازیم، درمی‌یابیم که به واقع آن روز دور نیست و به زودی قدس شریف شرافتمندانه آغوش خود را به روی میزبانان واقعی خواهد گشود.

کد خبر 5910404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha