۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵

مسئول بسیج سازندگی ناحیه میامی: 

یک هزار تن قیر رایگان بین روستاهای میامی توزیع شد

یک هزار تن قیر رایگان بین روستاهای میامی توزیع شد

میامی- مسئول بسیج سازندگی ناحیه میامی گفت: در راستای اجرای نهضت آسفالت و محرومیت زدایی از روستاها، از ابتدای سال گذشته تا کنون بیش از هزار تن قیر رایگان بین روستاهای شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود میغانی پیش از ظهر دوشنبه در نشست درباره اقدامات قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی شهرستان بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی یکی از مهمترین اقدامات محرومیت زدایی بود که در مرداد ماه سال جاری برگزار و ۷۰ گروه جهادی در ۱۶۵ عرصه آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ۸۹۰ جهاد گر برادر و ۶۸۰ جهادگر خواهر در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی، فرهنگی، عمرانی، علمی و دامداری و … در جهاد گران فاطمی ۱۴۰۲ در شهرستان میامی حضور داشتند، افزود: افتتاح پنل‌های خورشیدی با هدف محرومیت زدایی یکی از اقدامات ویژه این رزمایش بود.

مسئول بسیج سازندگی میامی از بهره برداری آسفالت شهر میامی و روستاهای شهرستان با اختصاص قیر رایگان در سال جاری در قالب طرح‌های محرومیت زدایی و بسیج سازندگی خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، دوره آموزشی رسم جهاد و حضور نیروهای داوطلب بسیجی دانشجو در منطقه پل ابریشم و کالپوش از جمله دیگر اقدامات در شهرستان میامی بوده است.

میغانی با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان به دامداران با مشارکت دامپزشکی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان میامی در سال جاری بوده است، افزود: در سال گذشته ۸۰۰ تن و در سال جاری تاکنون ۲۵۰ تن توزیع (مجموعاً بیش از یک هزار تن) قیر رایگان در روستاهای شهرستان میامی صورت گرفته، تا بتوانیم شاهد آسفالت معابر روستایی و محرومیت زدایی باشیم.

وی درباره مسکن محرومان کمیته امداد شهرستان میامی نیز توضیح داد: ۱۹ مسکن محسنین با کمک گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در مقوله مصالح، ایزوگام، تجهیزات و … در سال جاری در دست ساخت قرار داشت که توانسته‌ایم ۱۰ واحد از این بین را به مرحله افتتاح برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی میامی با بیان اینکه دو قرارگاه محلی در منطقه کالپوش و فرومد کمک به گروه‌های جهادی را در دستور کار می‌دهند، گفت: در صورتی که بتوانیم دفتری را برای قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی قرار دهیم، قطعاً امکانات بهتری را نیز برای گروه‌های جهادی می‌توانیم تهیه و تأمین کنیم.

میغانی از توزیع ۳۰ سری جهیزیه برای نیازمندان شهرستان میامی به صورت مشارکتی خبر داد و بیان کرد: ۲۵ سری جهیزیه به صورت مشارکتی در اختیار شهرستان میامی قرار گرفته تا بین زوج‌های نیازمند غیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شود که این موضوع نیز در دستور کار قرار دارد اما نیاز به اطلاع رسانی و همراهی دارد.

کد خبر 5913007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha