۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران:

مسئولان با ورود به موقع از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کنند

مسئولان با ورود به موقع از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کنند

تهران- مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران گفت: مسئولان با ورود به موقع از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی عصر دوشنبه در هفتاد و هفتمین جلسه کارگروه ویژه مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز استان ویژه پاکدشت با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز که با حضور رحمتی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران، اردستانی فرماندار پاکدشت، شیخ ویسی شهردار پاکدشت و اعضای جلسه در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: وظیفه کارگروه، این است که با فرهنگ سازی و نیز توجه به قوانین موجود پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را عملی کند.

مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران ادامه داد: مسئولان ذیربط با ورود به موقع و برخورد قاطع با اولین اقدامات، ضمن کاهش این ساخت و سازها اجازه ندهند کار به صدور حکم و تخریب یا قلع و قمع کشیده شود.

مرادی تاکید کرد: ادارات خدمات رسان هم با افزایش تعامل و همکاری با یکدیگر، از ارائه خدمات به ساختمان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

وی تصریح کرد: بازنگری به‌موقع طرح‌های جامع، تفضیلی و هادی شهرها و روستاها می‌تواند یکی از مؤثرترین راه‌های جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز باشد.

کد خبر 5913582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha