۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷

استاندار اردبیل:

تسهیل روند فعالیت کارآفرینان فضای اشتغال را بهبود می‌بخشد

تسهیل روند فعالیت کارآفرینان فضای اشتغال را بهبود می‌بخشد

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: باید با برنامه‌ریزی و تسهیل روند فعالیت و سرمایه‌گذاری کارآفرینان، زمینه‌های شتاب در مسیر تولید و اشتغال‌آفرینی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر سه‌شنبه در نخستین نشست هیأت امنای کانون کارآفرینان برتر رسمی استان اردبیل، با اشاره به نقش و اهمیت فرهنگ‌سازی کارآفرینی، معرفی الگوهای کارآفرینی در استان به دانش‌آموزان را در راستای انگیزه‌بخشی و ترغیب آنها به کارآفرینی مورد تأکید قرار داد.

وی تصریح کرد: کارآفرینان جز اقشار زحمتکش و دلسوز جامعه هستند و در ۲ سال اخیر در عرصه افزایش ایجاد اشتغال نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

استاندار اردبیل گفت: باید با برنامه‌ریزی و تسهیل روند فعالیت و سرمایه‌گذاری کارآفرینان، زمینه‌های شتاب در مسیر تولید و اشتغال‌آفرینی را فراهم کنیم.

عاملی افزود: پیگیری امور کارآفرینان، جمع‌بندی و حل مسائل کارآفرینان و برنامه‌ریزی در سرعت‌بخشی به اقدامات کارآفرینان از جمله مواردی است که اعضای هیأت امنای کارآفرینان باید پیگیری کنند.

استاندار اردبیل با تأکید بر معرفی الگوهای کارآفرینی همچون نخبگان ورزشی، علمی و هنری خاطرنشان کرد: معرفی الگوهای کارآفرینی به دانش‌آموزان در انگیزه‌بخشی و تمایل نوجوانان و جوانان به فعالیت در زمینه تولید و کارآفرینی دارای اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست احکام هر یک از اعضای کانون کارآفرینان برتر رسمی استان اردبیل صادر شد.

کد خبر 5914458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha