۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵

انتخابی جام جهانی آمریکای جنوبی؛

برزیل هم بازی را باخت هم نیمار را از دست داد/ پیروزی یاران مسی

برزیل هم بازی را باخت هم نیمار را از دست داد/ پیروزی یاران مسی

تیم ملی فوتبال برزیل در مسابقات انتخابی جام جهانی با دو گل از اروگوئه شکست خورد این درحالی است که آرژانتین با دو گل لیونل مسی از سد پرو گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی بامداد چهارشنبه ۵ بازی برگزار شد و در حساس‌ترین مسابقه تیم ملی فوتبال برزیل به مصاف اروگوئه رفت.

اروگوئه در این بازی خانگی عملکرد موفقی از خود نشان داد و توانست با دو گل «نونیز» و «دلاکروز» به پیروزی برسد تا شکست دیگری در کارنامه برزیل ثبت شود. اما آنچه این شکست را به کام هواداران برزیل تلخ‌تر کرد مصدومیت شدید نیمار و اشک‌های او هنگام خروج از زمین بود. او که در پیش از این مسابقه هم در تیم الهلال با مصدومیت خفیفی مواجه شده بود در این دیدار دچار مصدومیت شدیدی شد. در اواخل نیمه اول در پی درگیری با دلاکروز دچار مصدومیت در ناحیه پای چپ شد و بلافاصله شروع به اشک ریختن کرد.

در دیگر بازی مهم این منطقه هم تیم ملی فوتبال آرژانتین با درخشش مسی پرو را شکست داد. آرژانتینی‌ها در این بازی با دو گل لیونل مسی به پیروزی دست پیدا کرد.

نتایج دیگر بازی‌های به شرح زیر است:

* ونزوئلا ۳ - شیلی صفر

* اکوادر صفر - کلمبیا صفر

* پاراگوئه یک - بولیوی صفر

در جدول رده‌بندی آرژانتین با ۱۲ امتیاز در صدر قرار دارد. تیم‌های اروگوئه، برزیل، ونزوئلا و اکوادوار هم با هفت امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 5915011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha