۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴

توسط نشر داستان؛

داستان‌های برگزیده ششمین جایزه داستان سیمرغ چاپ شدند

داستان‌های برگزیده ششمین جایزه داستان سیمرغ چاپ شدند

کتاب «معمولیِ معمولی» شامل داستان‌های برگزیده «ششمین جایزه داستان سیمرغ» با مقدمه و گردآوری مصطفی بیان توسط نشر داستان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «معمولیِ معمولی» شامل داستان‌های برگزیده «ششمین جایزه داستان سیمرغ» به تازگی با مقدمه و گردآوری مصطفی بیان توسط نشر داستان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این مجموعه شامل پنج داستان‌کوتاه است که نویسندگان آن دریا چوبین، معصومه دهنوی، سارا عیش‌آبادی، فاطمه داغستانی و خاطره قیصری هستند.

داستان‌های مجموعه «معمولیِ معمولی» در اشکال مختلف رئال، رئالیسم جادویی و همچنین فانتزی به موضوعات اجتماعی مانند: خانواده، زن، ناامیدی، شکست، دودلی، رنج، اختلافات طبقاتی، فقر و خرافات پرداخته شده است.

«ششمین جایزه داستان سیمرغ» از نیمه تابستان سال گذشته فراخوان داد و در این دوره ۶۰۰ نویسنده از داخل و خارج از کشور در این رویداد ادبی شرکت کردند، که بیشترین داستان‌ها به ترتیب از استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، خوزستان و گیلان و همچنین از ۸ کشور آمریکا، انگلیس، افغانستان، تاجیکستان، مالزی، اتریش، سوئد و ترکیه داستان‌هایی به دبیرخانه این جایزه ارسال شده است.

داوران ششمین‌دوره جایزه داستان سیمرغ، انسیه ملکان، کاوه فولادی نسب، مهیار رشیدیان (در هیأت داوری) و محمد اسعدی، معصومه قدردان و امیرحسین روح نیا (در هیأت انتخاب) بوده‌اند و دبیری این دوره را مصطفی بیان بر عهده داشته است.

«جایزه داستان سیمرغ» از سال ۱۳۹۴ به ابتکار «انجمن داستان سیمرغ نیشابور» و با مشارکت بخش خصوصی پایه‌گذاری شد و هدف از برگزاری این جایزه ادبی، کشف، معرفی و تولید آثار خلاق و برتر داستانی (داستان‌های منتشر نشده) است.

این کتاب ۱٠۸ صفحه و قیمت ۹۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5918381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha