۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸

تجمع دانشجویان بین‌الملل علوم پزشکی در حمایت از غزه برگزار می‌شود

تجمع دانشجویان بین‌الملل علوم پزشکی در حمایت از غزه برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه فردا اول آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، اجتماع بزرگ دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران با حضور ۶۰۰ نفر از دانشجویان بین الملل در حمایت از مردم مظلوم غزه فردا دوشنبه اول آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

در این اجتماع، دانشجویان بین الملل در محکومیت از اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه فلسطین و غزه، ابراز خشم و نفرت خود را از این حرکات وحشیانه اعلام می کنند.

اجرای برنامه های فرهنگی، سخنرانی، قرائت بیانیه و اطلاعیه در سرکوبی این جنایات ددمنشانه و... از جمله برنامه های این اجتماع بزرگ دانشجویان است.

این اجتماع ساعت ۱۴ تا ۱۷ فردا دوشنبه اول آبان ماه با حضور ۶۰۰ نفر از دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران و معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت و مدیرکل بین الملل وزارت بهداشت، جمعی از مسئولان دانشگاه ها در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در بلوار کشاورز، نبش خیابان قدس برگزار خواهد شد.

کد خبر 5918495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • انا عمار IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      0 0
      امت اسلامی باید ید واحد گردند و با فرماندهی رهبر معظم جهان اسلام امام خامنه ای کار صهیونیستها را یکسره و اسرائیل را از روی زمین حذف و نابود کنند . مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و انگلیس