۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

آغاز فعالیت ۴۵ پایگاه سنجش نوآموزان در خوزستان

آغاز فعالیت ۴۵ پایگاه سنجش نوآموزان در خوزستان

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به راه اندازی ۴۵ پایگاه سنجش سلامت در استان گفت: این مراکز تا اردیبهشت ماه سال آینده نیز دایر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه آئین بازگشایی پایگاه‌های سنجش سلامت در خوزستان بیان کرد: از امروز پایگاه سنجش سلامت دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در استان آغاز به کار می‌کنند و تا اردیبهشت ماه سال آینده نیز دایر هستند.

وی با اشاره به راه اندازی ۴۵ پایگاه سنجش سلامت در خوزستان گفت: پیش‌بینی شده ۱۲۰ هزار دانش‌آموز در پایه اول در استان برای سال تحصیلی آینده مورد سنجش سلامت قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، توسعه و پوشش حداکثری سنجش سلامت را از اهداف آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: مهمترین هدف انجام سنجش سلامت نوآموزان، شناسایی مشکلات و بیماری‌های نهفته در آنان است تا بتوان به هنگام بیماری و مشکل آنها را برطرف کرد.

حمیدی نژاد ادامه داد: پیش از این سنجش سلامت پایه اول ابتدایی در تابستان و در مدت زمان سه ماهه انجام می‌شد که به دلایل گوناگون و کوتاه بودن زمان، برخی دانش‌آموزان از سنجش بازمی‌ماندند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با دستور وزیر آموزش و پرورش از این پس پایگاه‌های سنجش سلامت در مدت زمان بیشتری برای پوشش حداکثری دانش‌آموزان دایر هستند و خانواده‌ها فرصت بیشتری برای انجام اقدامات درمانی دارند.

وی اظهار کرد: نام‌نویسی دانش‌آموزان برای سنجش به صورت کاملاً سیستمی است و از خانواده‌ها درخواست می‌شود تا کار سنجش فرزند خود را به روزهای پایانی واگذار نکنند.

کد خبر 5921546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha