۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۰

رئیس اداره بهزیستی گرمسار:

۵۲ مددجوی گرمساری برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک معرفی شدند

۵۲ مددجوی گرمساری برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک معرفی شدند

گرمسار- رئیس اداره بهزیستی گرمسار بابیان اینکه توانمند سازی مددجویان پیگیری می‌شود، گفت: ۵۲ مددجو طی نیمه اول سال جاری برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک معرفی شدند.

صدیقه انصاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری ۵۲ مددجو گرمساری برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: هدف از این اقدام توانمند سازی و رسیدن به خودکفایی مددجویان است.

وی ضمن بیان اینکه کسب مهارت آموزی به منظور ارتقا اعتماد به نفس مددجویان دیگر اهداف مهمی که در بهزیستی گرمسار به طور جد پیگیری می‌شود، افزود: به این منظور حرفه آموزی مددجویان با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در دستور کار است.

رئیس اداره بهزیستی گرمسار بابیان اینکه از دانش آموزان و دانشجویان مددجو نیز حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد، ابراز داشت: ۱۶ دانش‌آموز، دو دانشجو دولتی و هشت دانشجو غیردولتی تحت پوشش بهزیستی گرمسار قرار دارند.

انصاری ضمن بیان اینکه طی مدت مذکور در حوزه مسکن نیز مددجویان نیازمند گرمساری خدمات لازم را دریافت کردند، تصریح کرد: ۳۲ مددجو با دریافت کمک هزینه ودیعه بلاعوض یکی از نهادها موفق به ساخت، تعمیر و بازسازی منازل مسکونی حوزه شهری و روستایی شدند.

وی افزود: مناسب سازی معابر برای حضور معلولان و سالمندان در جامعه نیز توسط این سازمان در گرمسار پیگیری می‌شود اما تحقق کامل این هدف همکاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان را نیز می‌طلبد.

کد خبر 5921971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha