۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

ساماندهی نیروهای خدمات شهری شهرداری با سرعت بیشتری انجام شود

ساماندهی نیروهای خدمات شهری شهرداری با سرعت بیشتری انجام شود

همدان_ رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: به واسطه اجرای طرح ساماندهی نیروهای خدمات شهری بسیاری از راه‌های ورود نیروهای بی‌کیفیت به شهرداری گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر نظری در کمیسیون خدمات شهری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح ساماندهی نیروهای خدمات شهری، اظهار کرد: اقدامات معاونت خدمات شهری در این موضوع قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه به واسطه اجرای این طرح بسیاری از راه‌های ورود نیروهای بی‌کیفیت به شهرداری گرفته شد، گفت: باید این امر با شدت بیشتری انجام شود و بتوانند قانون را اعمال کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: با اجرای طرح ساماندهی نیروهای خدمات شهری باید بتوانیم حداقل جایگاه نیروها را تثبیت کرده و اجازه ندهیم هر فردی از هر کجا در شهرداری نیروهای خود را وارد کند.

نظری در ادامه با اشاره به موضوع درختکاری پارک‌های فرامنطقه‌ای اکباتان و ولایت در فخرآباد، یادآور شد: این پارک‌ها یک فرصت بسیار خوب به شهرداری می‌دهد که بتواند بار حجیم و سنگین در منطقه گنجنامه را کاهش داده و در این مناطق پراکنده کند.

وی با اشاره به قصور شورای شهر در پرداختن به موضوع پارک‌های فرامنطقه‌ای مذکور طی سال گذشته، تصریح کرد: متأسفانه بودجه‌های این موارد را به حداقل رساندند در حالی که زحمات بسیار، طراحی‌ها و بودجه‌گذاری در این پروژه‌ها انجام شده بود که باید به عنوان یک سرمایه ملی از آنها حفظ و حراست می‌شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان افزود: در سال جاری باید موضوع پارک‌های فرامنطقه‌ای مد نظر قرار گرفته و درختکاری آنها انجام شود.

نظری با اشاره به کم‌آبی در استان و لزوم کشت درختان و گونه‌های کم آب‌بر خاطرنشان کرد: باید کشت درختان در فصل پاییز انجام شود تا احتمال تقویت و سرسبزی آنها در فصول بعد تقویت شود.

وی همچنین خواستار انجام طرح مطالعاتی کاشت درختان کم آب‌بر شد و ادامه داد: با توجه به تنش‌های آبی موجود در استان و شهر همدان، شهرداری باید به سمت کاشت این نوع درختان و گونه‌ها حرکت کند.

بادامی‌نجات: ارتقای بهره‌وری دغدغه مدیران شهری است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه ساماندهی نیروها باید در تمام حوزه‌های شهرداری انجام شود، اظهار کرد: شهرداری باید ساماندهی نیروهای خدمات شهری را به منظور اجرا در سایر حوزه‌ها الگو قرار دهد.

حمید بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه موضوع بهره‌وری یکی از مهمترین موضوعات مدیران است، گفت: بخش خصوصی با کمترین نیرو و امکانات بیشترین بهره‌وری را دارد و در شهرداری نیز باید این امر محقق شود.

وی با تقدیر از مجموعه معاونت خدمات شهری در اجرای طرح ساماندهی نیروها، بیان کرد: اجرای نرم‌افزاری و طرح ساماندهی اقدام خوبی در این حوزه بوده و دغدغه مدیران شهری نیز بر ارتقای بهره‌وری با اجرای اینگونه طرح‌ها است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان افزود: در صورت ادامه روند ساماندهی نیروها در مجموعه خدمات شهری در آینده به لحاظ مالی و نیروی انسانی برای شهرداری بسیار به صرفه خواهد بود.

بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه باید تمام مجموعه‌های شهرداری به سمت ساماندهی نیروها حرکت کنند، بیان کرد: در بخش‌های عمرانی و اداری نیز تحقق این مهم ضروری است.

کد خبر 5922244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha