۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

امام جمعه محمودآباد نمونه:

جنایت رژیم صهیونیستی در غزه یک هولوکاست واقعی است

جنایت رژیم صهیونیستی در غزه یک هولوکاست واقعی است

قزوین- امام جمعه محمودآباد نمونه گفت: جنایتی که رژیم صهیونیستی با حمایت و مدیریت آمریکا انجام داد هولوکاست واقعی و مصداق نسل‌کشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در غزه از آن به عنوان هولوکاست یاد کرد و اظهار کرد: از ۱۵ مهر ماه که عملیات بزرگ طوفان الاقصی شروع شد تاکنون رژیم زخم‌خورده صهیونیستی برای جبران این بی‌اعتباری و شکست، حملات وحشیانه زیادی علیه نوار غزه انجام داده و بیش از ۷ هزار نفر در این حملات شهید شده‌اند.

وی افزود: جنایت صهیونیست‌ها در غزه با حضور صدراعظم آلمان در تل آویو و سفر «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین‌های اشغالی انجام شد و به عبارت دیگر این جنایت‌ها با حمایت غرب انجام می‌شود.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: رؤسای کشورهای اروپایی در سفرهای خود با ابراز همبستگی و در اختیار گذاشتن اسباب جنایت مانند بمب و دیگر تسلیحات، سعی می‌کنند رژیم زخم‌خورده و ازپاافتاده را به‌زور سرپا نگهدارند.

وی تاکید کرد: جنایتی که رژیم صهیونیستی با حمایت و مدیریت آمریکا انجام داد هولوکاست واقعی و مصداق نسل‌کشی است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: اسرائیل صدها هزار نفر را بدون برق و آب و غذا رها کرده و اقدام به بمباران غیرنظامیان می‌کند که یک مجازات دسته‌جمعی و نقض خطرناک قوانین بین‌المللی است و می‌توان آن را جنایت جنگی و نسل‌کشی دانست.

وی عنوان کرد: با تمام ظلم‌ها و جنایاتی که بر مردم مظلوم فلسطین صورت گرفته است آیات قران و روایات نوید بخش پیروزی حق و حقیقت است و بدون شک ملت فلسطین پیروز است و دنیای آینده، دنیای فلسطین است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی در همان روز اول طوفان الاقصی اتفاق افتاد، ادامه داد: این پیروزی با کشتار زنان و کودکان فلسطینی به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و در عصر حاضر نظم جدیدی در جهان درحال شکل گیری است و آن نظم مقاومت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز ۱۳ آبان تصریح کرد: باید توجه داشت که رساندن کشور به اوج بدون مجهز شدن به تفکر انقلابی، انگیزه انقلابی، بصیرت انقلابی و اقدام انقلابی میسر نخواهد شد از این رو باید نهادهای تربیتی، فرهنگی، آموزشی و خانواده‌ها در راستای مؤلفه‌های مذکور حرکت و برنامه ریزی نمایند.

امام جمعه محمودآباد در پایان یادآور شد: در برنامه‌های فرهنگی شهر تمرکز نهاد نماز جمعه بر جذب، تربیت، سرمایه گزاری بر نوجوانان شهر است و همه نهادهای مسئول موظف به حمایت و پشتیبانی هستند هر نهاد و مسئولی که در این حرکت مانع تراشی یا کارشکنی کند و همکاری نکند با عکس العمل قرارگاه فرهنگی شهر مواجه خواهد شد.

کد خبر 5922938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha