۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹

امام جمعه کرمانشاه:

ملت ایران هنر مقاومت و ایستادگی در برابرظلم را به فلسطینیان آموخت

ملت ایران هنر مقاومت و ایستادگی در برابرظلم را به فلسطینیان آموخت

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: ملت ایران هنر مقاومت و ایستادگی در برابرظلم را به فلسطینیان آموخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب غفوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: انفاق از مال نشان دهنده این است که انسان قلبش متوجه پروردگار است که به راحتی از رزق و روزی که خداوند به انسان داده می‌گذرد.

وی افزود: یکی از مصادیق تقوای الهی، عمل به موقع و به جای واجبات است که نشان دهنده تقوا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز شهادت شهید سعید جعفری، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سفر به کرمانشاه در سه دیدار پشت هم در کرمانشاه به جایگاه ویژه این شهید اشاره کردند.

وی ادامه داد: با فرارسیدن سالروز شهادت حسین فهمیده نیز لازم است بر اهمیت توجه به بسیج دانش آموزی اشاره کرد که نوجوان اولین جایی است که با مفهوم بسیج و سیره و سنت شهدا آشنا می‌شود.

حجت الاسلام غفوری با تقدیر از دستگاه‌های متولی که نهرای شهری را پیش از شروع فصل بارندگی لایه روبی کردند، سالروز پدافند غیرعامل را گرامی داشت.

خطیب نماز جمعه‌های کرمانشاه ادامه داد: جنایت کاری این روزهای رژیم اشغالگر بی سابقه بوده و چهره اشغالگری این رژیم روز به روز بر مردم دنیا نمایان‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: خون‌های ریخته شده بیداری مردم دنیا را به دنبال داشته و راهپیمایی‌های سراسر دنیا در حمایت از مردم مظلوم غزه این را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی صد در صد فلسطینی بود، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی خیلی به دنبال این بود که این حمله را به گردن دیگران از جمله جمهوری اسلامی بندازد ولی کار کار فلسطینی‌ها بود.

وی ادامه داد: ملت ایران هنر مقاومت و دست خالی جلوی ظلم ایستادن را به ملت فلسطین آموخت و امروز ثمره این ایستادگی را می‌بینیم.

کد خبر 5922972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha