۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۶

مراسم استقبال از ملی‌پوشان مسابقات پاراآسیایی در بوشهر برگزار شد

مراسم استقبال از ملی‌پوشان مسابقات پاراآسیایی در بوشهر برگزار شد

بوشهر- مراسم استقبال از ملی‌پوشان بوشهری که در مسابقات پاراآسیایی موفق به کسب مدال شده بودند، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر صبح سه‌شنبه در آئین استقبال این قهرمانان با بیان اینکه ورزشکاران ملی‌پوش استان بوشهر در رقابت‌های پاراآسیایی خوش درخشیدند، اظهار داشت: از هشت ورزشکار اعزامی استان بوشهر به مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین ۶ مدال رنگارنگ کسب شد.

یاسر جمالی افزود: با کسب این موفقیت‌ها سه سهمیه قطعی ورزشکاران استان بوشهر، امیر خسروانی و سجاد نیک‌پرست در رشته پارادو میدانی و علیرضا بخت در پارا تکواندو در پارالمپیک پاریس به دست آوردند.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از این ورزشکاران و سایر قهرمان تا پیش از رقابت‌های پارالمپیک به‌صورت ویژه حمایت تجلیل می‌کند.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش‌های این قهرمانان برای کسب این افتخار قدردانی و تصریح کرد: مسئولان استان بوشهر باید از این قهرمانان که در مسابقات فراملی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوردند به‌صورت ویژه تجلیل و تکریم کنند.

سجاد نیک‌پرست، امیر خسروانی و علیرضا بخت ملی‌پوشان بوشهری که در مسابقات پاراآسیایی به ترتیب در رشته‌های پرش طول، پرتاب نیزه و پارا تکواندو موفق به کسب مدال شدند در فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر مورد استقبال مسئولان و مردم قرار گرفتند.

کد خبر 5926258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha