۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴

با دستور دادستان دهلران؛

مجموعه چشمه‌های آبگرم دهلران پلمب شد

مجموعه چشمه‌های آبگرم دهلران پلمب شد

ایلام-مجموعه چشمه‌های آبگرم دهلران با دستور دادستان این شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دادستان دهلران عصر امروز چهارشنبه در همین ارتباط در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: مجموعه تفریحی چشمه آبگرم دهلران به دلیل عدم رعایت مقررات ایمنی پلمب شده است.

بهنام تیرافکن بیان داشت: با توجه به فوت دو شهروند در این مجموعه تفریحی رخ داده، تا زمان اعلام نظر قطعی کارشناس حوادث و نظریه پزشکی قانونی و رفع تمامی معضلات و ایمن سازی این مجموعه پلمب است.

وی با اشاره به اینکه پرونده در راستای فوت پدر و پسر در دادسرا تشکیل شده است، اظهار داشت: علت فوت این دو شهروند به صورت ویژه توسط کارشناسان حوادث و پزشکی قانونی در حال بررسی دقیق است.

تیرافکن بیان داشت: رعایت نکات ایمنی در مجموعه‌های تفریحی یکی از الزامات قانونی است که باید مد نظر مالکان باشد و این دادستانی برابر قانون با متخلفان که استاندارهای لازم را برای ایمنی و حفظ جان شهروندان را رعایت نکنند ورود و برخورد قانونی خواهد کرد.

چشمه‌های آبگرم با خواص درمانی و گوگردی در فاصله ۳ کیلومتری از شهر دهلران، در دامنه کوه سیاه کوه و نزدیک به غار خفاش قرار دارند که با دمای حدود ۵۰ درجه سانتیگراد دارای چشمه‌های آبگرم و استخرهای درمانی دارد ولی متاسفانه تاکنون علاوه بر شهروندان دهلرانی چندین گردشگر دیگر به خاطر استنشاق گاز گوگرد جان خود را از دست دادند

کد خبر 5927950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha