۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

امسال ۶۰ هزار معلم در اصفهان بازنشسته شدند

امسال ۶۰ هزار معلم در اصفهان بازنشسته شدند

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال ۶۰ هزار معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان بازنشسته شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش «نومعلمان تمدن‌ساز استان اصفهان» در سالن کوثر ارتش با اشاره به برگزاری ۱۴ برنامه کاروان شهرستان نومعلمان تمدن ساز در استان اصفهان در سال گذشته اظهار داشت: بر اساس دستور وزارت خانه این برنامه امسال به صورت متمرکز در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در سال جاری جمعیت دانش آموزی استان اصفهان یک میلیون نفر است، ادامه داد: این تعداد دانش آموز با ۵۹ هزار معلم در سال تحصیلی جاری آغاز به کار کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به بازنشستگی ۶۰ هزار معلم در استان اصفهان در سال جاری ابراز داشت: ما به سختی توانستیم کمبود معلم را جبران کنیم و از ظرفیت‌های مختلف برای این امر استفاده کردیم.

وی راه‌اندازی طرح‌های همجواری با صنعت را از ابتکارات آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد و گفت: برای این امر با ۳۲ هنرستان قرارداد همکاری امضا شده است.

ابراهیمی با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان نیز افزود: به طور متوسط روزانه کار ساخت یا بهره برداری از سه کلاس در این استان آغاز می‌شود که تأمین تجهیزات این فضاهای آموزشی مستلزم کمک بیشتر دولت است.

کد خبر 5928369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha