۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۲

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

«دوشنبه»آماده بازی سه شنبه پرسپولیس و استقلال

«دوشنبه»آماده بازی سه شنبه پرسپولیس و استقلال

محبوبیت فراوان نماینده فوتبال تاجیکستان باعث جلب نظر مردم این کشور به بازی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تاجیکستان، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان ساعت ۱۷:۳۰ سه شنبه ۱۶ آبان در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می‌شود.

کاروان پرسپولیس که با پرواز اختصاصی راهی کشور تاجیکستان شده بود مورد استقبال ایرانیان ساکن در شهر دوشنبه قرار گرفت. تعداد ایرانیان ساکن در این کشور چندان محسوس نیست اما آنها نیز حمایت خود را از نماینده فوتبال ایران دریغ نکردند.

در سوی دیگر استقلال تاجیکستان پرطرفدارترین تیم فوتبال در کشور خودش محسوب می‌شود که هواداران پر و پا قرصی را دارد که معمولاً در بازی‌های داخلی هم صندلی‌های ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه را پر می‌کنند. آنها حالا برای تماشای بازی استقلال دوشنبه با پرسپولیس تهران لحظه شماری می‌کنند تا آن را تماشا کنند. بلیت جایگاه‌های تماشاگران در حالی به فروش رفته است که استقبال گسترده هواداران باعث فروش ۱۹ هزار بلیت این ورزشگاه شده است.

ضمن اینکه طرفداران پرسپولیس نیز در جایگاهی حضور خواهند داشت که هزار نفری خواهد بود.

مردم شهر دوشنبه به طور ویژه اخبار را دنبال می‌کنند. آنها نه تنها شور و اشتیاق جالب توجهی برای بازی روز سه شنبه پرسپولیس و استقلال تاجیکستان دارند بلکه از احتمال سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران همزمان با این دیدار به کشور تاجیکستان نیز مطلع بودند.

«دوشنبه»آماده بازی سه شنبه پرسپولیس و استقلال

مردم کشور تاجیکستان میهمان نوازی کاملی از کاروان پرسپولیس داشته و قصد داشتند برنامه ویژه ای را هم برای سرخپوشان در نظر بگیرند اما فشردگی برنامه تمرینی نماینده ایران مانع از این موضوع شد. آنها فرهنگ دو کشور را کاملاً با هم درآمیخته دانسته و چنین رویدادهایی را فرصتی برای نزدیکی هرچه بیشتر دو کشور دانستند.

هواداران فوتبال در تاجیکستان امیدوار به برد تیمشان در دیدار برگشت با پرسپولیس هستند تا نه تنها باخت دو بر صفر در بازی رفت را حبران کنند بلکه شانس خود برای صعود از گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا را افزایش دهند.

کد خبر 5931280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha