۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵

تیر و کمان قهرمانی آسیا؛

برگزاری رقابت‌های کمانداران کامپوند در مرحله مقدماتی

برگزاری رقابت‌های کمانداران کامپوند در مرحله مقدماتی

مسابقات تیر و کمان قهرمانی آسیا با برگزاری دیدارهای مقدماتی کامپوند پیگیری شد و طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان‌شان رفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیر و کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در تایلند، کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی ماده کامپوند به مصاف رقبای خود رفتند.

بیتا عاشق‌زاده در مرحله مقدماتی کامپوند با امتیاز ۶۷۷ در رده بیست و دوم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، فردا در دور دوم به مصاف نماینده سنگاپور می‌رود.

محمدصالح پالیزبان در مرحله مقدماتی کامپوند با امتیاز ۶۹۸ در رده دوازدهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، فردا در دور دوم به مصاف کمانداری از چین تایپه می‌رود.

آرمین پاکزاد در مرحله مقدماتی با امتیاز ۶۹۷ در رده پانزدهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست، دور دور دوم مسابقات حذفی فردا به مصاف نماینده بنگلادش می‌رود.

میلاد رشیدی در مرحله مقدماتی با امتیاز ۶۸۶ در رده بیست و سوم قرار گرفت.وی امروز در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده قزاقستان می‌رود.

تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمدصالح پالیزبان، آرمین پاکزاد و میلاد رشیدی با امتیاز ۲۰۸۱ در رده پنجم ایستاد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، روز چهارشنبه در دور دوم مسابقات حذفی به مصاف تیم چین تایپه می‌رود.

تیم میکس کشورمان در ماده ریکرو با ترکیب صادق اشرفی و یسنا پورماهانی با امتیاز ۱۲۹۵ در رده یازدهم قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، فردا در دور دوم به مصاف تیم اندونزی می‌رود.

کد خبر 5931841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha