۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۸

در راستای برخورد با کالاهای قاچاق؛

لاستیک‌های سنگین قاچاق در اسفراین کشف شد

لاستیک‌های سنگین قاچاق در اسفراین کشف شد

اسفراین_ فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل ۱۸ حلقه لاستیک قاچاق میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کسب خبری مبنی بر بارگیری لاستیک‌های قاچاق با یک دستگاه خودرو نیسان در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با هماهنگی قضائی خودرو حامل لاستیک‌های قاچاق را در محور اسفراین به سبزوار متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۸ حلقه لاستیک خودروی سنگین که فاقد هرگونه مدارک و بارنامه بود کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده کارشناسان ارزش این کالا را بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: درنهایت متهم پس از تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی و لاستیک‌های قاچاق به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی اسفراین با تاکید بر اینکه وجود کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد خواهد کرد، از شهروندان خواست تا برای کمک به اقتصاد و شکوفایی ایران اسلامی، در صورت اطلاع از اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5932562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha