۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵

گاز به شهر «شول آباد» رسید/ تحقق مصوبه دولت در لرستان

گاز به شهر «شول آباد» رسید/ تحقق مصوبه دولت در لرستان

خرم‌آباد - عملیات گازرسانی به شهر «شول آباد» استان لرستان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، با اجرای مصوبه دولت سیزدهم، شهر «شول آباد» به‌عنوان یکی از سردترین شهرهای لرستان، از نعمت گاز بهره‌مند شد.

فرهاد زیویار استاندار لرستان دراین‌رابطه، اظهار داشت: از شرکت ملی گاز ایران به جهت حمایت‌های بی‌دریغ از توسعه خدمات گازرسانی و از مجموعه شرکت گاز استان نیز، به‌عنوان یکی از شرکت‌های خدماتی پیشرو و قابل‌تقدیر به جهت توسعه گازرسانی خصوصاً در مناطق محروم این استان، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: پروژه گازرسانی به این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه، یکی از خاص‌ترین طرح‌های زیرساختی گازرسانی در لرستان از حیث ضوابط فنی و اجرایی بود.

استاندار لرستان با بیان این‌که تسریع در اتمام گازرسانی به شهر «شول آباد»، مصوبه مورد تأکید رئیس‌جمهوری و شرکت ملی گاز بود، گفت: این طرح هم‌اکنون با پیش‌بینی بهره‌مندی هزار و سه خانوار ساکن در مسیر اجرای طرح، به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

محمد چگنی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز اظهار داشت: خوشبختانه ضریب نفوذ گازرسانی در استان لرستان با کار جهادی همکاران، بالاتر از میانگین کشوری است که این مهم در توسعه و رفاه استان نقش به سزایی دارد.

وی در ادامه، افزود: کارکنان صنعت گاز در همه بخش‌ها به‌ویژه بخش عملیاتی، با توکل به خداوند، ایثار و از خودگذشتگی، شبانه‌روز در تلاش هستند تا در امر خدمت‌رسانی به مردم خللی وارد نیاید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، تصریح کرد: تقاضای ما از همه مسئولان همکاری و همراهی بیشتر با صنعت گاز برای بهره‌مندی مردم از نعمت گاز طبیعی است.

چگنی با تأکید بر تلاش و همدلی بیشتر همه همکاران در صنعت گاز کشور در خدمت‌رسانی بهتر و باکیفیت‌تر به مردم، عنوان کرد: امیدواریم همان‌طور که سال گذشته هم‌وطنان همکاری کردند و با سربلندی از زمستان گذشتیم، امسال هم شاهد این همدلی و همیاری باشیم.

کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز لرستان نیز با ارائه گزارش مختصری از عملکرد شرکت، در خصوص ضریب نفوذ گازرسانی در این استان، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش شبانه‌روزی مجموعه همکارانم در شرکت گاز استان و همچنین مشاوران و پیمانکاران اجرایی، هم‌اکنون ضریب نفوذ گازرسانی در استان بیش از ۹۹ درصد است.

وی افزود: هم اکنون ضریب نفوذ شهری در استان لرستان ۹۹.۹۷ درصد، ضریب نفوذ روستایی ۹۷.۹ درصد و درمجموع، ضریب نفوذ گازرسانی در کل استان، ۹۹.۳ درصد است.

کد خبر 5934509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha