۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹

امام جمعه رشت:

رژیم غاصب اسراییل در آستانه نابودی است

 رژیم غاصب اسراییل در آستانه نابودی است

رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه رژیم غاصب اسراییل روبه زوال و در آستانه نابودی است، گفت: جوانان فلسطینی در تلاش هستند با الگوپذیری از ایران پیروز این رژیم گرگ صفت را از ریشه نابود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در فلسطین اظهار کرد: امروز هر مسلمانی در هر نقطه دنیا که توان معنوی و مادی داشته باشد باید به کمک فلسطین بشتابد.

وی افزود: امروز بیشترین حامیان مردمی بعد از ایران، مردم انگلیس و فرانسه و آمریکا بوده‌اند که نشان می‌دهد مردم جهان متوجه این حجم از مظلومیت شده و حامی فلسطین شدند.

امام جمعه رشت با اشاره به رعایت حقوق برادر و خواهر مسلمان اضافه کرد: اولیا خدا فرمودند کسی که به این مساله توجه ندارد شیعه نیست لذا توجه به این امر در آموزه‌های دینی بسیار تاکید شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست بمب‌هایی که در غزه ریختند ۲ برابر بمب آمریکا در هیروشیما است، تصریح کرد: هزینه‌ای که ایالات متحده در جنگ ویتنام کرد، ۴ برابرش را علیه مردم غزه کرده است که برای هر انسان آزاده ای دردناک است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه فتنه‌انگیزی، جنگ‌افروزی، اختلاف افکنی میان ملل و بحران‌سازی در دنیا ۴ مؤلفه جنایتکارانه آمریکا است، ادامه داد: مردم آمریکا هم از این حکومت و ۲ حزب جنایتکارش به ستوه آمده و این آمریکا به مردم خودش نیز ظلم کرده است.

امام جمعه رشت به سالروز شهادت پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم اشاره کرد و افزود: در دنیای پر از ظلم امروز و شرایطی که مردم فلسطین دارند و زیر بمباران‌ها به شهادت می رسند، بعضی سران کشورهای اسلامی از طرفی ادعای حمایت از مردم فلسطین دارند و از سوی دیگر نفت و بنزین و.... را به دشمن می ذهند و لذا یکی از راه‌های غلبه که می‌توان این رژیم غاصب و خون‌آشام را وادار به عقب نشینی کرد این است که همین سران کشورهای اسلامی چیزی به دشمن ندهند و صادرات و خرید کالا از اسرائیل را لغو کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز شاهد جنگ اراده‌ها هستیم، اضافه کرد: حرکت طوفان الاقصی یک قیام ایرانی، لبنانی و یمنی و… نیست اگرچه در کنار ملت مظلوم فلسطین هستیم اما این قیام متعلق به جوانان این دوره از فلسطین است و این نسل با نسل‌های گذشته فلسطین تفاوت بسیار دارد، این جوانان به این باور رسیده‌اند که سایر جبهه مقاومت با الگوپذیری از ایران پیروز و مقاوم شدند و لذا جوانان فلسطین نیز در تلاش هستند تا رژیم گرگ صفت اسرائیل را از ریشه نابود کنند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم غاصب اسرائیل رو به زوال در آستانه نابودی است و یک سخنرانی سیدحسن نصرالله دشمن را سردرگم کرده است، ادامه داد: جبهه مقاومت فلسطین در این ایام تلاش دارند که حرکت خود را طوری توسعه دهند که در تصور دشمن صهیونیستی نمی‌گنجد و نمی‌خواهند دشمن را متوجه اهداف شأن کنند.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: مقاومت فلسطینی متوجه شده که اگر مقاومت کنند و در میدان بمانند قطعاً دشمن عقب نشینی خواهد کرد و درصدد تغییر معادلات دشمن باشند و نقشه‌های دشمن را به‌نفع خود تغییر دهند و هیچ وقت به دشمن اعلام نکنند که چه وقت و چه زمان و چگونه می‌خواهند وارد میدان نبرد شوند.

کد خبر 5935011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha