۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶

امام جمعه اردستان:

بنیان خانواده‌ها حفظ شود

بنیان خانواده‌ها حفظ شود

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: ضرورت دارد که بنیان خانواده‌ها حفظ شود و شاهد تزلزل در خانواده‌ها نباشیم و نباید با اندک بهانه‌ای مردان و زنان تقاضای طلاق کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: بهترین توشه مسلمانان برای سفر آخرت تقوا است و ضرورت دارد که انسان به فکر آخرت خود باشند چرا که این دنیا تمام خواهد شد اما ابدیت و قیامت باقی می‌ماند.

وی افزود: مردم مظلوم غزه بیش از یک ماه است که در زیر بمباران و حمله هوایی و زمینی رژیم غاصب صهیونیستی هستند، بیش از ۱۰ هزار نفر کشته و حدود ۳۰ هزار نفر نیز مجروح شده‌اند و مساجد و بیمارستان را ویران کرده‌اند که هنوز هم دست از این اقدامات خود بر نمی‌دارند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: سید حسن نصرالله در برابر چهار میلیارد نفر انسان در دنیا سخنانی را بیان کرد و امید می‌رود شاهد شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی و پیروزی سرافرازانه جبهه مقاومت در غزه باشیم.

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: نوزدهم آبان به عنوان روز جهانی علم در خدمت صلح است و مردم دنیا با استفاده از علم به آرامش دست پیدا می‌کنند که امید می‌رود در دنیا از جنگ و مواد منفجره نیز خبری نباشد.

وی بیان کرد: روز بزرگداشت مرحوم علامه طباطبایی در ۲۴ آبان است که این روز به عنوان روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار نامیده شده و می‌توان از این شخص بزرگوار که در دانشگاه‌های مهم کشور و جهان تحصیل کردند، تأسی گرفت.

امام جمعه اردستان یادآور شد: این روزها سالروز شهادت قهرمان اقتدار کشور شهید حسن طهرانی‌مقدم است و اگر رژیم صهیونیستی نگرانی‌هایی دارد به دلیل اقتدار این شهید بزرگوار است.

دهشیری تصریح کرد: شورای حل اختلاف مسائل مربوط به خانواده، صلح و سازش را بر عهده دارد، ضرورت دارد که بنیان خانواده‌ها حفظ شود و شاهد تزلزل در خانواده‌ها نباشیم و نباید با اندک بهانه‌ای مردان و زنان تقاضای طلاق کنند.

کد خبر 5935036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha