موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با تعطیلی «المیادین» در اراضی اشغالی

موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با تعطیلی «المیادین» در اراضی اشغالی

کابینه رژیم صهیونیستی با تعطیلی دفتر شبکه رسانه‌ای المیادین لبنان در اراضی اشغالی همزمان با تدام تلاش‌های این شبکه برای رساندن صدای مظلوم مردم غزه به گوش جهانیان موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، کابینه رژیم صهیونیستی تعطیلی فعالیت شبکه رسانه‌ای المیادین را در اراضی اشغالی تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، «یوآف گالانت» وزیر جنگ و «شلومو کرعی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی بیانیه مشترکی درباره شبکه رسانه‌ای المیادین صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: کابینه سیاسی و امنیتی بر اساس آئین نامه اضطراری مصوب دولت با اتخاذ تدابیری علیه شبکه رسانه‌ای المیادین موافقت کرد.

بیانیه مذکور تأکید کرد: بر اساس مقررات اضطراری، وزیر ارتباطات حق دارد که دستور تعطیلی دفاتر رسانه‌ای، مصادره تجهیزات پخش و ممنوعیت استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی را برای جلوگیری از آسیب به «امنیت اسرائیل» صادر کند.

در این بیانیه ادعا شده است که این دستورالعمل‌ها و رویه‌ها علیه المیادین در سال ۲۰۱۸ مقرر شده بود.

یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم در این خصوص گفت: اجازه نمی‌دهیم تبلیغات خطرناک از تلویزیون المیادین پخش شود.

رژیم صهیونیستی این روزها بیش از گذشته تلاش می‌کند آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات در اراضی اشغالی را محدود کرده و شبکه‌هایی که در راستای تبلیغات مسموم رسانه‌ای این رژیم حرکت نکرده و برای توجیه کشتار فلسطینی‌ها تلاش نمی‌کنند، تعطیل کند.

کد خبر 5937596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha