۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۸

کاظمی مطرح کرد؛

معرفی الگوهای برتر تدریس با هدف ارتقای کیفیت یادگیری

معرفی الگوهای برتر تدریس با هدف  ارتقای کیفیت یادگیری

معاون آموزش متوسطه گفت: جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس با هدف ارتقای کیفیت یادگیری فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی کاظمی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، گفت: کیفیت آموزش یکی از اصلی ترین مأموریت‌های نظام تعلیم و تربیت است که آن را دنبال می‌کنیم و قطعاً این تحول با نقش آفرینی معلمان ایفا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مدرسه و با مشارکت و محوریت معلمان محقق می‌شود، اظهار کرد: جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس در راستای ارتقای حرفه‌ای و توانمندی‌های تخصصی معلمان و همچنین زمینه سازی برای توسعه پژوهشگری و اقدامات خلاقانه بر اساس سند تحول بنیادین برگزار می‌گردد.

کاظمی تصریح کرد: شعار این دوره از جشنواره را "معلم توانمند، تعلیم و تربیت با کیفیت، نسل امیدبخش" انتخاب کردیم تا فرصتی فراهم شود که حداکثر معلمان در این رویداد مهم شرکت کنند.

معاون آموزش متوسطه تاکید کرد: مهمترین مسأله‌ای که در آموزش و پرورش پیگیر آن هستیم تحول در کلاس‌های درس است و نیز به دنبال یک تدریس مطلوب شامل تنوع بخشی در ارائه خدمات آموزشی، ایجاد تنوع در محیط‌های یادگیری و تربیتی هستیم.

وی، تمرین آموخته‌ها و مهارت‌های یاددهی و یادگیری، ایجاد فضای رقابتی سالم و تبادل تجربه، هم افزایی و برقراری ارتباط مؤثر با مفاهیم موجود در درس را از دیگر اهداف جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس در قزوین اعلام کرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: این رویداد با هدف ارتقای کیفیت یادگیری فراهم شده است و در گام بعد این جشنواره، انتقال الگوهای برتر به نقاط مختلف کشور را در دستور کار داریم.

معاون آموزش متوسطه در پایان یادآور شد: همچنین از معلمان حاضر در این جشنواره می‌خواهیم تلاش کنند تا این الگوهای خلاقانه را به سایر معلمان انتقال دهند و از تلاش معلمان شرکت کننده در این جشنواره نیز تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 5938092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha