۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۷

یک نفر رفت چند در صف!

کمترین برکناری مربیان در یک سوم لیگ/ مدیران حمایت را یاد گرفتند؟

کمترین برکناری مربیان در یک سوم لیگ/ مدیران حمایت را یاد گرفتند؟

باشگاه های لیگ برتری بر خلاف ادوار گذشته حمایت قابل قبولی از مربیان خود در پایان یک سوم بازی‌های لیگ بیست و سوم داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، یک سوم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که تیم‌های مدعی قهرمانی و همچنین قعرنشین فاصله زیادی نسبت به هم پیدا کرده‌اند اما حمایت اکثر مدیران باشگاه‌ها مشابه همدیگر است.

فصل بیست و سوم لیگ برتر ایران با نتایج ضعیف تیم‌های فولاد، نساجی، مس رفسنجان، استقلال خوزستان و پیکان تهران آغاز شد اما از بین این باشگاه‌ها تنها فولادی‌ها بودند که در پایان هفته سوم قید همکاری با علیرضا منصوریان را زدند تا «خوان ایگناسیو مارتینز» جانشین او شود.

جالب اینکه در طول این مدت سیروس پورموسوی از پست سرمربیگری استقلال خوزستان نیز استعفا داد اما مدیران باشگاه با وجود حضور در رده انتهایی جدول ترجیح به ادامه همکاری با او دادند. اتفاقی مشابه با آنچه ساکت الهامی در مس رفسنجان پس از خروج از بحران گرفت اما باز هم مورد حمایت مدیران این باشگاه صنعتی قرار گرفت.

کمترین برکناری مربیان در یک سوم لیگ/ مدیران حمایت را یاد گرفتند؟

همچنین سیدمهدی رحمتی نیز با وجود انتقادات تند و تیز هواداران نساجی قرار است با حمایت مالکان این باشگاه به عنوان سرمربی به کارش ادامه دهد تا شیب حمایت مدیران از مربیان در فوتبال باشگاهی ایران پدیدار شود.

این در حالی است که در مدت مشابه فصل گذشته سه باشگاه تا پایان هفته دهم سرمربی خود را تغییر داده بودند که نشان می‌دهد آنها نیز متوجه هستند تغییرات متوالی دوای درد آنها نیست.

دز این بین نه تنها خبری از اخراج نبود بلکه باشگاهی نظیر پیکان با وجود نتایج نامطلوب رسول خطیبی تصمیم به تمدید قراردادش گرفت که در نوع خود بی سابقه است.

حال باید دید سرمربیان تیم‌های پایین جدول چطور می‌توانند پاسخ مناسبی به اعتماد مدیران خود بدهند در حالی که نفراتی همچون مهدی رحمتی در نساجی و سیروس پورموسوی در استقلال خوزستان زیر فشار تند و تیز هواداران خود قرار دارند.

کد خبر 5938449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha