۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

در جلسه هیأت اندیشه‌ورزان عنوان شد؛

ارتقای کیفیت آموزشی برای آموزش و پرورش اردبیل یک اولویت است

ارتقای کیفیت آموزشی برای آموزش و پرورش اردبیل یک اولویت است

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارتقای کیفیت آموزشی برای آموزش و پرورش استان یک اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری ظهر چهارشنبه در جلسه هیأت اندیشه‌ورزان کمیته مشورتی آموزش و پرورش استان اردبیل، با اشاره به موفقیت‌های استان در ارتقای میانگین نمرات نهایی و بهبود وضعیت کنکور استان اظهار کرد: ارتقا کیفیت آموزشی برای آموزش و پرورش استان یک اولویت است.

وی با بیان اینکه سیاست وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین است، تصریح کرد: در دولت سیزدهم وزارت آموزش و پرورش بر این سیاست محوری در نظام تعلیم و تربیت به عنوان یک استراتژی و حرکت راهبردی تاکید دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: کیفیت آموزشی در مدارس در سایه وحدت رویه در اقدامات، فعالیت‌ها و همچنین توجه جدی به تنوع برنامه‌ها با خلاقیت، ابتکار، استقبال از ایده‌های نو و مبادله تجربیات اتفاق می‌افتد که قطعاً همه آنها به ارتقای جایگاه مدرسه و بهبود کیفیت مدیریت آموزشگاهی و توانمندسازی در این حوزه منجر خواهد شد.

صفری همچنین از هیأت اندیشه‌ورزان به عنوان بازوی قدرتمند فکری آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: بدون شک خرد جمعی در پیشبرد اهداف ترسیم شده در آموزش و پرورش راهگشا خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل برگزاری همایش‌های آموزشی با موضوع کنکور برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم، تدوین و چاپ کتاب راه موفقیت در امتحانات نهایی، تشکیل قطب‌های علمی برای کنکور و کلاس‌های کیفیت‌بخشی در نواحی و مناطق و.... را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که می‌تواند تأثیر مثبتی بر روند تقویت کیفیت آموزشی استان داشته باشد.

کد خبر 5939951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha