۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۵

گزارش سفر استانی رییس جمهور+فیلم و عکس؛

رییسی: ستاد رفع مشکلات مشترک استان‌های زاگرس‌نشین تشکیل شود

رییسی: ستاد رفع مشکلات مشترک استان‌های زاگرس‌نشین تشکیل شود

شهرکرد- نهمین سفر استانی رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی به چهارمحال و بختیاری آغاز شد، در این سفر پروژه شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ پس از ۱۶ سال افتتاح شد.

خبرگزاری مهر -گروه استان‌ها: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه برای برگزاری نهمین سفر استانی دولت مردمی در سال جاری، با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد.

دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

رئیس جمهور را در این سفر وزرای کشور، جهاد کشاورزی، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، بهداشت، صمت معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کنند.


اخبار سفر رئیس جمهور و وزرا به استان چهارمحال و بختیاری را در زیر بخوانید.


۰۰:۲۷ توجه ویژه دولت به مسکن و ازدواج / قیمت ۱۱ کالا در کالابرگ ثابت می‌ماند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت نسبت به اشتغال، مسکن و ازدواج جوان‌ها حساسیت بسیاری دارد، گفت: قیمت ۱۱ کالا در کالابرگ ثابت می‌ماند تا به آرامش بازار کمک شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از مردم استان تشکر می‌کنم برای حضورشان، وفاداری و صفایشان.

وی تصریح کرد: در برخی شهرها برنامه سفر داشتم ازجمله شهرستان لردگان که مقدور نشد، ان شاالله این برنامه ولو به‌صورت خاص انجام می‌شود.

رئیس جمهور گفت: معیشت و سفره مردم دغدغه ما است و مهار تورم و تنظیم بازار همواره مورد توجه دولت است و دولت به دنبال کنترل عوامل ایجادکننده تورم است. رشد نقدینگی بنابراعلام آمار بانک مرکزی به ۲۶ و نیم درصد رسیده و یکی از عوامل مؤثر در تورم مهار شده است.

متن کامل را اینجا بخوانید.


۰۰:۱۲ رئیس جمهور: ستاد رفع مشکلات مشترک استان‌های زاگرس‌نشین تشکیل شود

ستاد رفع مشکلات مشترک استان‌های زاگرس‌نشین تشکیل شود

برای جلب اعتماد عمومی باید تلاش و با کار امید ایجاد شود چراکه اعتماد با سخنرانی در مردم ایجاد نمی‌شود، باید زمینه‌های اشتغال در استان فعال شود.

آیت‌الله رئیسی شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امری که همه باید به آن تاکید داشته باشد اجرای عدالت است.

وی با بیان اینکه عدالت اداری موضوع مهمی است که ما مأمور به اجرای آن هستیم، تصریح کرد: خلاف حق عمل کردن ظلم است که در حق خود، خدا، دیگران، هستی و… اقسام ظلم انجام می‌دهیم.

متن کامل را اینجا بخوانید.


۲۲:۲۱ امضای ۱۹ تفاهم‌نامه با ارزش ۶۳ هزار میلیارد تومان

با حضور رئیس جمهور ۱۹ تفاهم‌نامه به ارزش ۶۳ هزار میلیارد تومان با هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری نهایی و امضا شد.‌

امشب در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی چهار تفاهم‌نامه به عنوان نمونه امضا شد.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.


۲۱:۵۵ خزعلی: زنان روستایی مورد پشتیبانی بیمه زنان خانه دار قرار می‌گیرند

زنان روستایی مورد پشتیبانی بیمه زنان خانه دار قرار می‌گیرند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در طرح بیمه زنان خانه‌دار، روستاییان بیشتر مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند زیرا شرایط سختی دارند.

انسیه خزعلی روز پنجشنبه در نشست با دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: در بسیاری از وزارتخانه‌ها از جمله وزارت نیرو، حضور مدیران ارشد زن از ۳۰ به ۱۱۴ نفر افزایش یافته است و در حالی که در برخی ارگان‌ها از مدیران زن استفاده نمی‌شد، امروز از زنان نیز در ساختار اداری آنها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای نشاط بانوان در استان‌های بی‌بهره از این امکانات در بودجه دولت سیزدهم است تصریح کرد: در حوزه مسؤولیت اجتماعی کارخانه‌ها و شرکت‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

متن کامل را اینجا بخوانید.


۲۱:۴۰ به زودی چهارمحال و بختیاری به خط آهن ریلی متصل می‌شود

چهارمحال و بختیاری به خط آهن ریلی متصل می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه راه‌آهن تصمیم قاطع گرفته شد، ۳ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار خط ریلی چهارمحال و بختیاری تأمین و این پروژه وارد مدار می‌شود.

سید صولت مرتضوی شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در طول دو سال روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات فراوانی در استان انجام شده است.

وی افزود: بعد از دو دهه نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری در کانال هفت قرار گرفته و از رتبه ۲۹ کشور به رتبه ۱۶ کاهش یافته است.

متن کامل را اینجا بخوانید.


۲۰:۱۰ سردخانه بام ایران افتتاح شد

مجموعه سردخانه تعاونی بام ایران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

سردخانه بام ایران افتتاح شد

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر پنج شنبه در ادامه سفر به استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در آئین افتتاح شرکت تعاونی رفاه سازان چهارمحال و سردخانه بام ایران اظهار کرد: این مجموعه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اعطای ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون برای ۹۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: سردخانه بام ایران در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع ظرفیت ۳۴ هزار تن محصول را دارد.


۱۹:۱۸ عکس‌های مربوط به سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری را ببینید.


۱۹:۱۵ رئیس جمهور: نباید در بین عشایر بیکاری وجود داشته باشد

فیلم بخشی از صحبت‌های رئیس جمهور در جمع عشایر را اینجا ببینید.


۸:۲۰ وزیر علوم: زایش و پویش شرکت‌های دانش‌بنیان جدی گرفته شود

زایش و پویش شرکت‌های دانش‌بنیان جدی گرفته شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پارک علم و فناوری وظیفه مهم‌تری دارد و آن هم زایش و پویش شرکت‌های دانش بنیان را جدی بگیرد.

محمدعلی زلفی‌گل در جمع نخبگان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین جهادها در کشور، نهضت علمی و فناوری است. وی افزود: خیر بودن صرفاً این نیست که استطاعت مالی وجود داشته باشد تا بتوان به دیگران کمک کرد، اگرچه این مهم در جای خود بسیار ارزشمند است، اما یک عالم علمی وقتی محصولی تولید می‌کند نیز در زمره خیران قرار دارد.

متن کامل را اینجا بخوانید.


۱۸:۱۰ مهلت ۱۰ روزه رئیس‌جمهور به سازمان ملی استاندارد

رئیس جمهور به سازمان ملی استاندار برای حل مشکل شرکت‌های دانش بنیان شهرکرد مهلت مهلت ۱۰ روزه داد.

نماینده یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان شهرکرد در جریان بازدید رئیس‌جمهور از پارک علم‌و فناوری شهرکرد دغدغه‌های خود را بی‌واسطه بیان کرد.

آیت‌الله رئیسی هم بعد از شنیدن حرف‌های نماینده شرکت دانش‌بنیان، از سازمان ملی استاندارد درخواست کرد مشکل این شرکت را ظرف مدت ۱۰ روز حل کند.

فیلم خبر را اینجا ببینید.


۱۷:۵۲ رئیس جمهور: لازم است شرکت‌های نوپا مورد حمایت قرار گیرند

لازم است شرکت‌های نوپا مورد حمایت قرار گیرند

رئیس جمهور گفت: متأسفانه به بخش‌های خرد توجه کمتری می‌شود، اما لازم است شرکت‌های نوپا مورد حمایت قرار گیرند.

آیت الله ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در جمع نخبگان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: چند تن از اساتید که اینجا سخن گفته و نقطه نظر خود را بیان کردند، مطالباتشان را یادداشت کردم و این جلسه برای بنده بسیار مغتنم بود.

وی تصریح کرد: ما در کشور از علم و دانشمان بهره ببریم و دانایی‌ها را به توانایی‌ها تبدیل کنیم که دانش بنیان‌ها این نیاز کشور را فراهم ساختند و لازم است بحث تجاری سازی و بازار یابی برای آنها صورت بگیرد.

متن کامل را اینجا بخوانید.


۱۷:۴۴ اختصاص ۳۰۰ میلیارد اعتبار برای حوزه ورزش و جوانان در بام ایران

اختصاص ۳۰۰ میلیارد اعتبار برای حوزه ورزش و جوانان در بام ایران

وزیر ورزش و جوانان گفت: در دور دوم سفر نیز بالغ ۳۰۰ میلیارد تومان میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا خواهد کرد.

کیومرث هاشمی در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه امروز از پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های فرسوده ورزشی بازدید به‌عمل آمد، اظهار کرد: همچنین دیداری با ورزشکاران استان نیز انجام شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری انجام گرفته است، اما نیاز به توجه بیش‌تری دارد، قبل از انجام سفرهای استانی رئیس جمهور و هیأت دولت مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف بررسی می‌شود، در این سفر نیز وعده‌هایی داده شد.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.


۱۷:۳۳ مطالبات مردم لردگان، فلارد و خانمیرزا توسط وزیر کشور رسیدگی شد

فیلم خبر را اینجا ببینید.


۱۷:۲۳ وزیر جهاد کشاورزی از مزرعه تکثیر ماهی «بهشت‌آباد» اردل بازدید کرد

وزیر جهاد کشاورزی از مزرعه تکثیر ماهی «بهشت‌آباد» اردل بازدید کرد

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از مزرعه تکثیر بچه ماهی "بهشت‌آباد» در شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

متن خبر را اینجا بخوانید.


۱۶:۳۶ دغدغه‌های بانوان تولیدکننده شهرکردی در دیدار با رئیس‌جمهور

فیلم دیدار را اینجا ببینید.


۱۶:۲۲ بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری

بازدید وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری

کیومرث هاشمی همزمان با سفر هیأت دولت به چهارمحال و بختیاری از روند اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان بازدید به‌عمل آورد و دستورات لازم را جهت تسریع در اجرای این پروژه‌ها صادر کرد.

وزیر ورزش و جوانان از بدو ورود به شهرکرد تاکنون از پروژه خوابگاه ورزشکاران شهرکرد، خانه جوان شهرکرد، پروژه استخر سورشجان، اماکن ورزشی هفشجان، زمین چمن شهر کیان، سالن ورزشی تختی شهرکرد، پیست تارتان و چمن مصنوعی ورزشگاه تختی شهرکرد، پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرکرد بازدید به‌عمل آمده است.


۱۵:۰۷ مشکلات حوزه فرهنگ و هنر در بام ایران احصا شد

رییسی: ۴ هزار مسکن به مردم چهارمحال و بختیاری تحویل می شود

محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد ظهر پنج‌شنبه در جمع مردم شهرستان فرخشهر با اشاره به اینکه امیدواریم با سفر هیأت دولت به این استان بخش از مطالبات مردم را پاسخ دهیم، اظهار کرد: بخش‌های مختلف استان دارای مشکلات زیرساختی است، تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه فرهنگ و هنر یک نیاز جدی در این استان محسوب می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مشکلات چهارمحال و بختیاری در حوزه فرهنگ و هنر احصا و برای تصویب در سفر ریاست جمهوری ارائه شد، محدودیت درصد پیشرفت فیزیکی در این استان به‌علت ضعف زیرساختی لحاظ نشد، شرط اجرای طرح‌ها در سایر استان‌ها پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد بود.

ادامه صحبت‌های را در (اینجا) بخوانید.


۱۴:۴۱ تصاویر هوایی از استقبال مردم از رئیس‌جمهور


۱۴:۲۴ افتتاح طرح نورد سرد در فولاد چهارمحال و بختیاری

طرح نورد سرد در فولاد چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر صمت افتتاح شد.


۱۳:۴۱ پروژه‌های سفر ریاست جمهوری با همفکری مقامات استانی مصوب می‌شود

رییسی: ۴ هزار مسکن به مردم چهارمحال و بختیاری تحویل می شود

رحیم ممبینی معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از ظهر امروز در سفر به چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تلاش مدیران در انجام کارها مؤثر است، اظهار کرد: مسئولان فعال در استان‌ها و شهرستان عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته‌اند، روحیه خدمت‌گذاری تقویت شود.

معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: سفرهای رئیس جمهور دولت سیزدهم، سفرهای پر برکتی محسوب می‌شود و موجب جنب و جوش در استان‌ها و کشور شده است و در سازمان برنامه و بودجه نیز مقید هستیم تا منابع مالی مصوبات سفر ریاست جمهوری را تأمین کنیم.

ادامه خبر در (اینجا) قابل مشاهده است.


۱۳:۰۸ تحویل ۴ هزار مسکن و ۲۰۰ هکتار زمین به متقاضیان


۱۲:۴۶ افتتاح پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ پس از ۱۶ سال

رییسی: ۴ هزار مسکن به مردم چهارمحال و بختیاری تحویل داده می شود

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پروژه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ پس از ۱۶ سال امروز افتتاح و بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: این مرکز درمانی بخشی از مراجعات بیمارستان امام سجاد را مدیریت می‌کند.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افزود: مقرر شد نیروهای تخصصی مورد نیاز در این مرکز درمانی مستقر شوند تا مردم شهرستان کوهرنگ بتوانند به خدمات درمانی دسترسی پیدا کنند.

ادامه صحبت‌های وزیر بهداشت را (اینجا) بخوانید.


۱۲:۲۴ فیلم / ‏رییس‬ جمهور: مردم دیار چهارمحال و بختیاری همواره امتحان خود را پس داده‌اند


۱۲:۱۷ آماده‌سازی یک میلیون زمین در روستاها تا پایان دولت سیزدهم

رییسی: ۴ هزار مسکن به مردم چهارمحال و بختیاری تحویل داده می شود

غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور پیش از ظهر امروز در آئین تأمین زمین و آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از اهداف کلان کشور توسعه پایدار در استان‌ها است، اظهار کرد: امنیت غذایی، مهاجرت معکوس، توسعه پایدار، بازسازی توان اقتصادی کشورها، بازسازی توان تولیدی کشورها با توجه به روستاها محقق می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: دستگاه‌های مختلفی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها فعالیت می‌کنند، گاهی موازی‌کاری بین دستگاه‌های اجرایی و بروکراسی اداری موجب پیچیده شدن اقدامات در روستاها می‌شود.

ادامه خبر در (اینجا) قابل مشاهده است.


۱۱:۵۲ فیلم صحبت‌های رئیس جمهور در مورد تکمیل پروژه‌ای نیمه‌تمام


۱۱:۴۲ پیروزی قطعاً از آن مردم غزه است

رییسی: ۴ هزار مسکن به مردم چهارمحال و بختیاری تحویل داده می شود

آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار مردمی در مصلی بزرگ شهرکرد با اشاره به حوادث غزه اظهار کرد: اراده الهی بود تا موسی بیاید و امت موسی شکل بگیرد دست الهی از آستین موسی بیرون آمد و امت الهی شکل گرفت دست انتقام الهی از دست مردم غزه بیرون خواهد آمد و رژیم کودک کش صهیونیستی را از بین خواهد برد.

وی تاکید کرد: حمایت مردم ایران از مردم فلسطین حمایت از حق است، صف مردم ایران صف شرافت است که قطعاً باعث پیروزی است.

رئیس جمهور گفت: خرسندم که در جمع مردم چهارمحال و بختیاری هستم از استقبال مردم شهرکرد تشکر می‌کنم.

ادامه خبر رئیس جمهور را (اینجا) بخوانید.


۱۱:۴۱ حضور رئیس جمهور روز مهمی برای چهارمحال و بختیاری رقم زد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ظهر پنجشنبه در مصلی شهرکرد، اظهار کرد: امروز به واسطه سفر رئیس جمهور روز مهمی برای استان است.

وی افزود: مردم غیور و دلاور چهارمحال و بختیاری میزبان ریاست جمهور هستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در دور دوم سفرهای ریاست جمهوری چهارمحال و بختیاری جز استان‌های مقدم بود.

نکونام عنوان کرد: امید است فرصت توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم فراهم شود.


۱۱:۲۳ خانه جوان شهرکرد در دهه فجر افتتاح می‌شود

رییسی: ۴ هزار مسکن به مردم چهارمحال و بختیاری تحویل داده می شود

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه در بازدید از خانه جوان شهرکرد اظهار کرد: ۳ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص می‌یابد.

هاشمی افزود: با تخصیص این اعتبار خانه جوان شهرکرد در دهه فجر افتتاح می‌شود.

احداث خانه جوان شهرکرد در سال ۹۷ آغاز و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این پروژه با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع در سه طبقه بنا شده است.


۱۱:۱۸ فیلم مراسم استقبال پرشور مردم چهارمحال و بختیاری از رئیس جمهور


۱۰:۴۱ تشکر بی بی گل از رئیس جمهور


۱۰:۳۷ بهرمندی ۶۵ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری از آب پایدار و باکیفیت

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو صبح پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی و برق‌رسانی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یک آرزوی دیرینه در این استان امروز به منصه ظهور می‌رسد.

وی تصریح کرد: امروز ۱۵ طرح در حوزه آب و برق با ارزش سرمایه گذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

برای ادامه صحبت‌های وزیر نیرو (اینجا) کلید کنید.


۱۰:۲۱ افتتاح ۱۵ طرح آب و برق در چهارمحال و بختیاری

طرح در حوزه آب‌رسانی و ۹ طرح در حوزه توسعه و تقویت شبکه برق استان چهارمحال و بختیاری، به ارزش سرمایه‌گذاری ۲۷ هزار و ۲۳۳ میلیارد تومان، با حضور رئیس جمهور رسماً افتتاح و به بهره‌برداری رسید.‌


۱۰:۰۶ فیلم استقبال مردم چهارمحال و بختیاری از رئیس جمهور


۹:۵۰ بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی و برق رسانی چهارمحال و بختیاری

آیت الله رئیسی رئیس جمهور صبح پنج شنبه در جلسه بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی و برق رسانی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پروژه‌های بزرگ آبرسانی با یک مدیرت خوب در این استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری از مسئله آبرسانی بسیار خرسند می‌باشند تصریح کرد: بخش قابل توجهی از پروژه‌های آبرسانی در این استان انجام شده و در آینده به طور کامل آماده بهره برداری است.

آیت الله رئیسی با اذعان بر اینکه سد بابا حیدر ۱۴ سال بلاتکلیف مانده بود گفت: این طرح می‌توانست در سال‌های گذشته با هزینه‌های کمتری به بهره برداری برسد اما گذشت این سال‌ها موجب شد هزینه‌ها ۱۰ برابر شود.

ادامه صحبت‌های رئیس جمهور را (اینجا) بخوانید.


۸:۵۲ حل مشکل نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری با افتتاح پروژه آبرسانی

رییسی: حل مشکل نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری با افتتاح پروژه آب

آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح پنج شنبه در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز در شهرکرد هستیم و استانی که جلوه کار و تلاش و مردمان خونگرم و وفادار این استان که همه آنها مردمان با صفای هستند که نسبت به ارزهای اسلامی نیز باوفا می‌باشند.

وی ضمن ادای احترام به ۲۵۰۰ شهید و همچنین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تصریح کرد: در سفر اول مصوباتی داشتیم که باید اجرایی می‌شد که با تلاش استاندار، مدیران استان و همه کسانی که در حوزه‌های مختلف تلاش کردند، اکثر آنها به مرحله اجرایی رسید.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه طرح‌هایی در دوره اول تصویب شد و باید اجرا می‌شد گفت: مسئله آب رسانی در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است که با بهره برداری از آن، بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

ادامه صحبت‌های رئیس جمهور را (اینجا) بخوانید.


۸:۱۸ رئیس جمهور وارد شهرکرد شد

رییس جمهور وارد شهرکرد شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه برای برگزاری نهمین سفر استانی دولت مردمی در سال جاری، با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد.

دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

رئیس جمهور را در این سفر وزرای کشور، جهاد کشاورزی، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، بهداشت، صمت معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کنند.‌


تکمیل می‌شود....

کد خبر 5940467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha