۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۸:۱۲

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت عنوان کرد؛

تاکید رییس جمهور بر اتمام پروژه ها در راستای حفظ سرمایه های ملی

تاکید رییس جمهور بر اتمام پروژه ها در راستای حفظ سرمایه های ملی

قم- رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: رییس جمهور بر اولویت قرار دادن اتمام پروژه های نیمه تمام در راستای حفظ سرمایه های ملی تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی شامگاه جمعه در نشست تبیینی نمایشگاه روایت پیشرفت که در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد گفت: امروز شعار ایران اسلامی موجب شد تا در منطقه کوچک غزه، مقاومت شکل بگیرد و رزمندگان مقاومت در برابر همه ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کنند.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: این روزها شاهد حضور دولتمردان انقلابی در نمایشگاه روایت پیشرفت در استان قم هستیم و وزیر نفت نیز کار خود را از رده‌های مختلف صنعت نفت آغاز کرده به مقام وزارت رسیده است.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی ابراز داشت: اگر دل‌ها خدایی باشد کارها مخلصانه پیش می‌رود و امروز شاهد هستیم که دولت گام‌های بزرگی برداشته که باید ده سال زمان برای حل و فصل آن صرف کرد.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیأت دولت فرمودند ما از همه دولت‌ها حمایت می‌کنیم و از دولت سیزدهم تمجید هم می‌کنم.

وی عنوان داشت: بسیاری از پروژه‌ها در دولت‌های مختلف آغاز شده و به سرانجام نرسید که این روند موجب شد هزاران پروژه نیمه تمام بر زمین باقی بماند که مقتضای تدبیر آن است که پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ادامه داد: رئیس جمهور تاکید کردند مهم نیست که پروژه‌ها به نام چه کسانی باشد و در چه دوره‌ای شروع شده، بلکه پایان یافتن آن مهم است و نباید اجازه داد سرمایه‌های کشور اینگونه معطل بماند.

کد خبر 5941639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha