۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۷

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ابر قدرتهای دنیا از اقتدار ایران سربلند هراس دارند

 ابر قدرتهای دنیا از اقتدار ایران سربلند هراس دارند

زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ایران در شرایط امروزی در معادلات مهم جهانی نقش آفرینی مثبتی دارد.

سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: ایران در شرایط امروزی در معادلات مهم جهانی نقش آفرینی مثبتی داشته و خداوند را شاکریم به برکت خون مطهر شهیدان و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سایر عرصه‌ها شاهد عزتمندی اسلام و انقلاب بوده، به طوری که ابر قدرتهای دنیا از اقتدار، شکوه و عظمت ایران سربلند هراس دارند.

وی افزود: به امید خدا و با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و اراده قوی ملت و خودباوری مسئولان و خدمتگزاران، شاهد درخشش کشورمان در حوزه‌های مختلف خواهیم بود، در حال حاضر نیز در جایگاه و قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی هستیم.

فرمانده سپاه سلمان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با تمام قوا و برخورداری از حمایت‌های مستقیم آمریکا و سران کشورهای غربی، به نسل کشی و ظلم و ستم در غزه و مناطق فلسطینی نشین اقدام می‌کند.

شفائی اضافه کرد: مسلمانان غزه در اوج مظلومیت قرار دارند و دشمن اسرائیلی نیز به کودکان، زنان و مردان بیگناه رحم ندارد، به طوری که در حال حاضر بیمارستانها، اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی، مساجد و شهرک‌های مسکونی در امان نیستند و اوضاع فاجعه باری در غزه و فلسطین حاکم است.

فرمانده سپاه سلمان بر ضرورت و اهمیت دفاع و حمایت از مردم غزه و فلسطین و مجاهدان حماس در مقابل جنایتکاران صهیونیستی تاکید کرد و افزود: همه کشورهای اسلامی و نهادهای حقوق بشری و سازمان ملل و شورای امنیت باید برای توقف این جنگ نابرابر تدبیر کنند.

کد خبر 5941684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha