۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲

مسئول بسیج سازندگی:

مقاومت فلسطین نماد بروز تمدن نوین اسلامی است

مقاومت فلسطین نماد بروز تمدن نوین اسلامی است

اردبیل- مسئول بسیج سازندگی گفت: امروز شاهد افول تمدن غرب و تجلی و ظهور و بروز تمدن نوین اسلامی هستیم که عملیات طوفان الاقصی آن را قوت بخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زهرایی پیش از ظهر یکشنبه در ویژه برنامه جهادگران فاطمی در حسینیه ثارالله اردبیل، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که ایمان توأم با عمل می‌تواند راهگشا در تمام موفقیت‌ها باشد و امروز جهان اسلام شاهد این اقدام عملی از سوی فلسطینیان است.

وی با اشاره به اینکه جنایت‌های غزه و ایستادگی مردم مقاوم فلسطین نشان داد که هیمنه پوشالی غرب شکستنی است، تصریح کرد: امروز امپراطوری رسانه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین آنها در حال فرو پاکشیدن است و ملت جهان ایستادگی مردم فلسطین را در دفاع از سرزمین مادری خود شاهد هستند.

مسئول بسیج سازندگی نگاه تحلیل‌گرانه به وضعیت و وقایع اخیر در جهان را یادآور شد و گفت: امروز در نبرد تمدن جبهه حق علیه باطل که نوک پیکان رویارویی آن در غزه مظلوم است، نشان داده شد که ورق به نفع حق‌طلبان برگشته و شاهد غلبه حق بر باطل هستیم.

سردار زهرایی قرن حاضر را قرن شگفتی‌ها اعلام کرد و افزود: امروز مردان و زنانی که با جان‌هایشان در غزه و فلسطین از حقانیت خود دفاع می‌کنند، مصداق بارز آیات خداوند متعال در قرآن کریم است که فرمودند، من جان انسان‌ها را می‌خرم و به لقاءالله و رضوان الهی پیوند می‌دهم.

وی نمونه بارز ایستادگی و ایمان با عمل را شهیدان آرمان علیوردی، روح‌الله عجمیان، شهید محسن حججی و… معرفی کرد و ادامه داد: تمام این شهیدان تربیت یافته مکتب جهادی بودند که امروز دنیا به صلابت و اقتدار آنها معترف است.

مسئول بسیج سازندگی گروه‌های جهادی را برخاسته از بطن و متن انقلاب با روحیه بسیجی اعلام کرد و گفت: امروز هر جا در کشور توسعه، عمران و آبادانی مشاهده می‌کنیم، همگی در سایه همین تفکر و روحیه بسیجی است.

کد خبر 5944011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • انا عمار IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 0
      غرب هیچگاه متمدن نبود و آمریکائیان نیز یک مشت گاو چران هفت‌تیر کش هستند که با کشتار ارتزاق می‌کنند ، سگ زرد برادر شغال است آمریکا و اسرائیل و اروپا و انگلیس همه سروته یک کرباسند . مرگ بر اروپا و آمریکا و اسرائیل و مرگ بر همه یهودیان