۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۸

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین:

پروژه تئاتر شهر در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود

پروژه تئاتر شهر در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود

قزوین- رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین از افتتاح پروژه تئاتر شهر در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم اللهیاری در جلسه این کمیسیون که با حضور معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و با هدف افزایش تعاملات فیمابین شورا و مدیریت شهری در حوزه فرهنگ برگزار شد با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: با ترسیم افق حرکت در برنامه‌های فرهنگی می‌توانیم همه با هم و در حول یک محور برنامه‌ها را پیش ببریم و آنها را درسطح کشور معرفی کنیم.

اللهیاری با اشاره به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی کشور است و همه برنامه‌های دستگاه‌ها باید برای تقویت این عرصه باشد خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید برای ماندگاری و تقویت پایتخت خوشنویسی قزوین تلاش کنند و همه دستگاه‌ها و مدیران با هم افزایی و مشارکت در این مسیر اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی به عنوان یک زیرساخت اساسی در کشور گفت: توجه به برندینگ در حوزه‌های فرهنگی هنری و گردشگری کمک زیادی به موفقیت در این عرصه خواهد کرد ولذا تمامی ابزارها باید در کنار این موضوع به کار گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از مشارکت و تعامل شورا و مدیریت شهری قزوین در اجرای برنامه‌های مشارکتی فرهنگی هنری و قرآنی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرداد وگفت: در این راستا نیز تاکنون اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی از سوی این نهاد صورت گرفته است و در ادامه مسیر نیز آمادگی همکاری و تعاملات دوسویه هستیم.

اللهیاری تصریح کرد: می‌توانیم استودیو شهر که بسیار کامل و مجهز است را برای ضبط صداهای ماندگار اذان و قاریان قرآن اختصاص دهیم.

وی همچنین با اشاره به مراحل تکمیل پروژه تئاتر شهر گفت: برای رفع کمبود زیرساخت در حوزه فرهنگ شهر قزوین ایستاده‌ایم و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم و در این راستا نیز پروژه تئاتر شهر با تجهیزات به روز و با کیفیت به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین همچنین تاکیدکرد: ضرورت دارد تا در نشستی ویژه زمینه همکاری‌های مشترک میان شورا و مدیریت شهری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد بررسی قرار گیرد تا موارد نهایی شده به مرحله اجرایی برسند.

کد خبر 5944754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha