۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶

تخلفات انتخاباتی گزارش شده در اصفهان در دست بررسی است

تخلفات انتخاباتی گزارش شده در اصفهان در دست بررسی است

اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به وصول تعدادی گزارش از تخلفات انتخاباتی گفت: درستی یا نادرستی موارد گزارش شده در دست بررسی دقیق است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری روز دوشنبه در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری اصفهان افزود: این گزارش‌ها در کمیته‌های زیرمجموعه بطور دقیق بررسی می‌شود و در صورت صحت، اقدام قانونی در ۲ بخش ارسال گزارش به ستاد انتخابات و در صورت رسیدن به حدِ جُرم، پیگیری قانونی توسط مرجع قضائی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هماهنگی بین هیأت نظارت بر انتخابات، ستاد انتخابات و مراجع مرتبط با استعلامات از جمله نهادهای قضائی، اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی در استان مطلوب است.

رئیس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی اصفهان با بیان اینکه همه اعضا با تلاش جهادی در حال انجام وظایف قانونی خود در زمینه انتخابات هستند، گفت: هدف همه دست‌اندرکاران از برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات، اعتلای نظام جمهوری اسلامی است زیرا انتخابات مظهر جمهوریت نظام است که مردم در رأس آن قرار دارند.

وی قانون را معیار پیگیری در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی عنوان کرد و گفت: همه مسؤولان دست اندرکار و داوطلبان انتخابات باید خود را مُلزم به رعایت قانون کنند و در صورت وقوع تخلف، مراجع نظارتی ضمن رسیدگی، اقدام لازم را انجام خواهند داد.

حجت‌الاسلام جعفری اظهار امیدواری کرد که با انسجام و هماهنگی بین نهادهای نظارتی و اجرایی و رعایت قانون و اخلاق توسط داوطلبان و هواداران آنها، انتخابات پیش رو، با سلامت و پرشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 5945241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha