۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۸:۳۳

ماجرای برق‌گرفتگی یک شهروند در اهواز چه بود؟

ماجرای برق‌گرفتگی یک شهروند در اهواز چه بود؟

اهواز - مدیر امور برق منطقه ۳ شرکت توزیع نیروی برق اهواز توضیحاتی در خصوص برق گرفتگی یک شهروند در این کلانشهر ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوشنبه همزمان با شدت گرفتن آبگرفتگی ها در شهر اهواز و انتشار ویدئوهای بی شماری در فضای رسانه‌ای و مجازی استان، عکسی دست به دست شد که نشان می‌دهد یک نفر در ماندآب های ناشی از بارش باران خوابیده و در عکس نوشته شده که وی به علت برق گرفتگی فوت کرده است.

در همین زمینه عید احترامی مدیر امور برق منطقه ۳ شرکت توزیع نیروی برق اهواز در توضیح این عکس گفت: ساعت ۹ صبح روز دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در اثر بارندگی و طوفان شدید، سیم بریدگی نول در شبکه فشار ضعیف واقع در خیابان فرهنگ نبش خیابان اباذر (زند) رخ داد.

وی افزود: یکی از شهروندان هنگام عبور از نزدیک محل سیم بریدگی دچار برق گرفتگی خفیف شد و بلافاصله پس از اطلاع رسانی، گروه امداد مدیریت اورژانس و عملیات برق و تیم ایمنی این شرکت در محل حاضر و فرد حادثه دیده با تاکید مسئول ایمنی به بیمارستان امام خمینی اهواز منتقل و مورد بررسی پزشکی قرار گرفت.

احترامی ادامه داد: پس از بررسی‌های کامل پزشکی این شهروند در سلامت از بیمارستان ترخیص و به همراه تیم ایمنی این شرکت تا منزل همراهی شد.

مدیر امور برق منطقه ۳ شرکت توزیع نیروی برق اهواز اضافه کرد: سیم نول دچار پارگی شده بود، ولی صدمه‌ای برای این شهروند در بر نداشت.

وی عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم هنگام مشاهده هرگونه اشکال و یا سیم بریدگی با سامانه اتفاقات برق ۱۲۱ تماس بگیرند و همچنین از نزدیک شدن به محل حادثه جدا خودداری کنند.

کد خبر 5945691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha