۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۳

سرلشکر باقری در گلزار شهدای کرمان:

شهید سلیمانی الگویی برای آزادگان جهان است

شهید سلیمانی الگویی برای آزادگان جهان است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نهالی که شهید سلیمانی و همرزمانش در فلسطین غرس کردند به درخت تناوری مبدل شده که مقاومت می‌کند و رژیم صهیونیستی را نیز از بین خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و با نثار گل و قرایت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطر این شهید و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس را گرامی داشت.

سرلشکر باقری در کنار مزار شهید سلیمانی با اشاره به نقش سردار دل‌ها در تقویت جبهه مقاومت اظهار داشت: دشمنان بدانند که خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد.

وی با بیان اینکه جوانان کشورهای مقاومت ساکت نخواهند شد و نخواهند گذاشت نهالی از استکبار پا بگیرد، افزود: همه ما در نیروهای مسلح و جوانانی که وارد نیروهای مسلح می‌شوند، شهید سلیمانی را الگو و اسوه‌ای می‌بینیم که باید در مسیر او گام برداریم و تلاش کنیم تا مانند او شویم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این روزها همه مردم دنیا می‌بینند نهالی که شهید سلیمانی و همرزمانش در فلسطین غرس کردند به درخت تناوری مبدل شده که مقاومت می‌کند و رژیم صهیونیستی را نیز از بین خواهد برد.

سردار باقری عنوان کرد: هرسال و هر روز که می‌گذرد، جایگاه این شهید بزرگوار روشن‌تر و جای خالی او مشخص‌تر می‌شود؛ شهید سلیمانی نه‌تنها الگویی برای مردم ایران بلکه الگوی همه آزادگان جهان بوده است.

کد خبر 5945806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha