۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۲۸

مدیرکل شیلات اردبیل خبر داد؛

توسعه طرح‌های اشتغالزایی با تکیه بر صنعت شیلات در اردبیل

توسعه طرح‌های اشتغالزایی با تکیه بر صنعت شیلات در اردبیل

انگوت- مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: هدف و چشم‌انداز ما حرکت به سمت طرح‌های اشتغالزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشاغل خانگی به ویژه در زمینه پرورش ماهیان زینتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله‌بخش عصر سه‌شنبه در بازدید از ظرفیت‌های شیلاتی شهرستان انگوت، اظهار کرد: هدف و چشم‌انداز ما حرکت به سمت طرح‌های اشتغالزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشاغل خانگی به ویژه در زمینه پرورش ماهیان زینتی و نگاه ویژه برای تسهیل‌گری سرمایه‌گذاری در این حوزه است که در این زمینه اقدامات مشترک و مناسبی با همکاری بنیاد برکت صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های پنهان و نهفته فوق‌العاده‌ای همچون مسیر دره‌رود در این شهرستان در حوزه شیلات وجود دارد که شناسایی و مطالعه اولیه این ظرفیت‌ها در دستور کار است و به زودی شاهد اقدامات عملی و جدی در این شهرستان خواهیم بود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با اشاره به اینکه قدم اصلی و اول ما تأسیس اداره مستقل شیلات در این شهرستان است، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته ظرفیت‌های شهرستان انگوت در حوزه شیلات مغفول مانده که اگر بتوانیم در این زمینه خوب بسترسازی کنیم، ظرفیت انگوت در زمینه شیلات شکوفاتر می‌شود.

فرماندار شهرستان انگوت نیز در این بازدید افزود: باید تهدیدها را تبدیل به فرصت و از فرصت‌ها استفاده بهینه داشته باشیم.

محب‌الله فتاحی آمادگی خود را در همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر با شیلات در زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های شیلاتی و استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی در رفع موانع تولید اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید مقرر شد همزمان با دهه مبارک فجر، اداره شیلات شهرستان انگوت افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 5946471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha