۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵

جشنواره رسانش و تقدیر از دانش آموزان برتر در عرصه فیلمسازی

جشنواره رسانش و تقدیر از دانش آموزان برتر در عرصه فیلمسازی

در مراسم اختتامیه جشنواره رسانش، ۳۰۰ اثر به عنوان آثار قابل تقدیر معرفی می شوند و از میان آنان، آثار برگزیده جوایز اصلی را دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز آخرین روز پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای رسانش است. رسانش جایی برای آموزش روش‌های فیلمسازی و تولید مستند برای دانش آموزان علاقه‌مند به فیلمسازی است. رسانش یک ماراتن هنری فیلم سازی است که طی یک سال دانش آموزان علاقه‌مند به فیلمسازی فرصت آموزش فیلم سازی و تولید اثر را داشتند.

پیش از این جشنواره، دوره آموزشی انسان رسانه شو، شکل گرفته و دانش آموزان علاقه‌مند به فراگیری توانمندی فیلمسازی در آن دوره‌ها شرکت کرده بودند.

اگرچه موضوع برای دانش آموزان آزاد بوده است اما در مناسبت‌هایی از دانش آموزان عضو اتحادیه خواسته شده بود تا با موضوعاتی همچون نظم جدید جهانی یا اردوهای دانش‌آموزی فیلم و مستند بسازند.

۳۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانش ارسال شده بود که پس از راستی‌آزمایی از تولید آثار توسط دانش آموزان، این آثار به مرحله رقابتی راه یافته بودند. در مراسم اختتامیه قرار است ۳۰۰ اثر به عنوان آثار قابل تقدیر بر معرفی شوند و از میان آنان آثار برگزیده جوایز اصلی را دریافت کنند.

اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای رسانش ویژه دانش آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان عصر امروز در سالن شهدای سرچشمه برگزار می‌شود.

جشنواره رسانش قرار است در سه روز به بررسی آثار برگزیده بپردازد. داوری آثار انجام شود و در نهایت از آثار برگزیده تجلیل و تقدیر شود.

همچنین با پایان یافتن پنجمین دوره جشنواره رسانش، دوره ششم این جشنواره یک ساله نیز آغاز خواهد شد.

کد خبر 5946867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha