۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵

معاون آموزش‌وپرورش لرستان مطرح کرد؛

شناسایی چهره‌به‌چهره کودکان بازمانده از تحصیل در لرستان

شناسایی چهره‌به‌چهره کودکان بازمانده از تحصیل در لرستان

خرم‌آباد - معاون اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان از شناسایی چهره‌به‌چهره کودکان بازمانده از تحصیل این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر دریکوند در نشست تخصصی معاونین اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، اظهار داشت: امسال گام دوم طرح شهید «همت» با استفاده از ظرفیت ۲۶۹ مدرس استانی و میانی در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: پس از آموزش و شکل‌گیری حلقه‌ها باید بر اجرای طرح نظارت جامعی داشته باشیم و به‌گونه‌ای عمل شود که خروجی آن در کلاس درس به طراحی آموزشی تبدیل شده و تغییر رویکرد در سطح کلاس ملموس و شاهد ارتقا کیفیت آموزش ابتدایی در استان باشیم.

معاون اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اجرای طرح «نظام دوری» در ۱۴ مدرسه استان، گفت: یکی از مطالبه‌های اصلی سند تحول بنیادین، اجرای «نظام دوری» در مدارس دوره اول ابتدایی است و دانش‌آموزان دوره ابتدایی از لحاظ عاطفی، روحی و روانی احساس امنیت بیشتری داشته باشند سه سال ابتدایی با یک معلم درس می‌خوانند.

دریکوند، گفت: امسال گام دوم طرح شهید «محمودوند» و شناسایی چهره‌به‌چهره کودکان بازمانده از تحصیل با تأکید بر شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در استان اجرا می‌شود که در سامانه شهید «محمودوند» یک نفر به‌عنوان پیگیری‌کننده برای هر کودک تعیین می‌شود تا دلایل بازماندگان از تحصیل و شرایط برگشت آنها به مدرسه و کلاس درس بررسی و تعیین تکلیف شوند.

کد خبر 5947097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha